Najvažnija misao vodilja prigodom konstruiranja monovolumena Lodgy bila je napraviti vozilo koje će dati najviše prostora za uloženi novac. S obzirom na postignuto, kao i činjenicu da je startna cijena Lodgyja prihvatljivih 79.900 kuna, u tome se svakako i uspjelo.
Estetski gledano, Lodgy je jednostavan, izgled je prije svega podređen funkciji, ali novi dizajn tako nudi opći dojam kakvoće i snage. Vanjski dizajn je vrlo jednostavan, pravilan i u svim elementima podređen funkcionalnosti. Mala se »zaigranost« može uočiti jedino na prednjoj maski.
Unutrašnjost je korektna, dvobojna, plastike solidne kvalitete i vrlo bogate opreme. Sjedala su nešto tanja, elementarnija, no nisu nam stvarala probleme. Ono što je za svaku pohvalu jest funkcionalnost vozila. Prostrani drugi red sjedala i golemi prtljažni prostor od Lodgyja stvaraju multifunkcionalno vozilo što će vratiti svaku uloženu kunu.
Testni model nalazio se u razini opreme »laureate«. Definirali bismo ju i kao vrlo razumnu jer se, primjerice, ne razbacuje alu-felgama, ali s druge strane ima zaokruženu audiojedinicu s atraktivnim zaslonom, odnosno multimedijalnim sustavom, što uključuje čak i navigaciju. Klima-uređaj je ručni, efikasan, a uz daljinsko centralno zaključavanje Lodgy posjeduje i električno pokretanje prozora. Sve, dakle, što je uobičajeno, uključujući i danas popularnu, ali i svakako potrebnu polivalentnu središnju konzolu.
Ima mogućnost uvođenja i trećeg reda sjedala, no čak i u takvoj situaciji volumen prtljažnika mu je 207 litara. U klasičnom rasporedu, s pet sjedala volumen se penje na 634 litre, a maksimum koji se iz Lodgyja može dobiti, kad je u vozilu samo prvi red sjedala, iznosi golemih 2.617 litara. S koliko se pozornosti konstruiralo ovaj monovolumen govori i podatak da se na tri nezavisna stražnja sjedala mogu montirati tri dječje stolice, za što postoji i isofix priprema.
Zanimljiviji i provjereni dizelski stroj iz poznatog 1.5 dCi motora donosi 110 KS uz okretni moment od 240 Nm. Ovaj motor ima i »eco2« certifikat a u prosjeku troši 4,4 litre s emisijom CO2 od 116 g/km. Uz štedljivost, motor se iskazao i dinamičnošću, okretnim momentom, ali i međuubrzanjima.
Cijena nije baš niska, odnosno onakva je kakvu još uvijek mnogi očekuju od Dacije, no s potpunom odgovornošću možemo ustvrditi kako je opravdana, te svakako mnogo niža nego što traže srodni modeli. Dakle, ukupno 121.850 kuna, jer smo bogatom paketu opreme još dodali metalik boju.
Prvi put u gami Dacia, automobil dolazi sa sustavom multimedije. Media Nav ugrađen je u središnju konzolu na armaturnoj ploči i sadrži veliki 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Jednostavan je za korištenje i intuitivan, a sastoji se od radija, kompleta za 'hands-free' povezivanje s pomoću opcije Bluetooth, audiostreaminga, USB priključak i jack utičnica na pročelju, te od ugrađenog navigacijskog sustava. Ono najvažnije - doplata za korisni sustav, iznosi vrlo povoljnih 430 eura. Doplata za treći red sjedala je četiri tisuće kuna.
Garancija na Lodgy je tri godine, ili 100 tisuća kilometara, proizvodi se u modernoj i ekološki vrlo naprednoj tvornici u marokanskom Tangeru.