Treći član obitelji Leon nakon berline i coupea nepobitno argumentira da uzbudljiv sportski karakter i izrazita svakodnevna praktičnost ne moraju biti međusobno isključivi. Njegov prtljažni prostor nudi impresivnu razinu raznolikosti, nenadmašnu funkcionalnost sve do najsitnijeg detalja te kao i ostatak Leona, izvanrednu izradu i premijske materijale. Njegov kapacitet iznosi 587 litara, a povećava se na 1470 litara.
Rukovanje je jednako precizno i dinamično kao i u Leonu i Leonu SC. Velika paleta hi-tech opcija poput potpunih LED prednjih svjetala proširena je ACC radarom udaljenosti od vozila ispred i DCC varijabilnom prilagodbom amortizera. Izborni dinamički paket koji uključuje DCC i progresivno upravljanje omogućuje veći stupanj kontrole u sportskim uvjetima vožnje.
Izbor benzinskih motora je velik i raznolik. 1.2 TSI dostupan je u dvije verzije sa 63 kW (86 KS) i 77 kW (105 KS). Sa start-stop sustavom i rekuperacijom energije kočenja, 77 kW motor troši samo 4.9 litara na 100 km (CO: 114 g/km). 1.4 TSI snage 90 kW (122 KS) i 1.4 TSI snage 103 kW (140 KS) također su tehnički vrhunski motori s potrošnjom goriva od samo 5.3 litre. Na vrhu grupe benzinskih motora je FR s 1.8 TSI motorom koji razvija snagu od 132 kW (180 KS) i zakretni moment od 250 Nm.
Velika paleta TDI motora za novi Leon ST seže od 66 kW (90 KS) do 135 kW (184 KS). Početni model je 1.6 TDI sa 66 kW (90 KS) i izuzetnim zakretnim momentom od 230 Nm. 2.0 TDI sa 110 kW (150 KS) i zakretnim momentom od 320 Nm omogućuje veliku pogonsku snagu za SEAT Leon ST. Ipak, uz start-stop sustav i sustav regeneracije, uspijeva u postizanju prosječne potrošnje od samo 4.1 litre goriva na 100 km (CO: 106 g/km). Sportski top model je 2.0 TDI sa 135 kW (184 KS) i zakretnim momentom od 380 Nm. Ovaj motor se ekskluzivno koristi u FR varijanti i može se pohvaliti s potrošnjom goriva od samo 4.3 litre na 100 km (CO: 112 g/km).
Novi Leon ST na hrvatskom tržištu se očekuje početkom 2014. godine.