Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Vozili smo Peugeot 208 Gti /

Razigran sportski automobil, snažan i siguran!

Najnoviji Peugeotov sportaš, 208 GTi je razigran sportski automobil, snažan i siguran, s očaravajućim zvukom, praktičan i kompaktan.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Gaëtan Demoulin, voditelj dinamičkog razvoja game Peugeot, rekao je kako je 205 GTi bio inspiracija, dok je 208 GTi njegova moderna interpretacija.

Namijenjen je zaposlenim pojedincima s visokim očekivanjima. Karakterizira ga sofisticiran izbor materijala i boja. Dinamika modela izražena je posebnim i odmah prepoznatljivim vanjskim identitetom. 208 GTi proširen je 10 mm s prednje i 20 mm sa stražnje strane.

Ukupni učinak ovog modela s troja vrata poboljšan je posebno definiranim karoserijskim komponentama. Veći kotači, preoblikovani pragovi i stražnji spojler poboljšavaju vizualni izgled automobila.

I putnički prostor u skladu je s impozantnim vanjskim izgledom. Od samog praga s crvenim Peugeot slovima, naglašen je sportski izgled unutrašnjosti. Unutrašnjost je harmonična, u kombinaciji crvenih, crnih i mat krom detalja. Uz crveni GTi šav je razrađena do najsitnijeg elementa, a sportska sjedala su u kombinaciji kože i tkanine, s crvenom crtom.

Peugeot je ostavio neizbrisiv trag u povijesti automobilizma. Ovaj DNK omogućio je stvaranje sportskog i šik automobila, moderne interpretacije GTi legende. Model 208 je odlična baza za razvoj sportskog automobila. Posebnu pažnju posvetili su odazivu upravljača, dinamici šasije i krutosti ovjesa. Uspješno kombinira performanse, sigurnost i užitak u vožnji.

208 GTi vozaču pruža iznimno iskustvo vožnje, zahvaljujući dinamici šasije koja pruža vrhunsku voznu emociju. Zbog opruga, kalibracije amortizera, poprečnog stabilizatora (anti-roll bara), poboljšane krutosti prednjeg okvira i stražnjeg poprečnog ramenog nosača…prianjanje uz podlogu je specifično.

Zbog agilnosti i reaktivnosti, 208 GTi izrazito je precizan u zavojima. Postavke upravljača su posebno podešene, a prednji ovjes savršeno precizno daje povratne informacije. Stražnji ovjes je dobro podešen za sigurnu i aktivnu vožnju.

Opremljen je 205/45 gumama, 17" Carbon naplatcima u Storm boji ili mat laku, 302 mm ventiliranim diskovima na prednjim i 249 mm na stražnjim kotačima. Diskovi omogućavaju kontrolirano i snažno kočenje jer su hlađeni dinamičkim usisnicima zraka.

Benzinski motor 1,6 THP 200 KS dolazi do izražaja kroz prerađeni ispušni sustav. U trenutku paljenja, motor proizvodi atraktivan zvuk koji je užitak slušati i koji se nastavlja proizvoditi i tokom vožnje u svim stupnjevima prijenosa.

Zajedno s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, motor koristi puni potencijal šasije. 208 GTi ima visoki potencijal ubrzanja s najvećim okretnim momentom od 275 Nm i najvećom snagom od 147kW (200 KS). Od 0 - 100 km/h stiže za manje od 7 sekundi, od 0 do 1000 m u 27 sekundi. I ostala ubrzanja su na istom nivou, 208 GTi ubrzava od 80 do 120 km/h u manje od 7 sekundi u 5. brzini.

Ova poboljšanja postignuta su smanjenjem mase vozila. Ima malu masu, od samo 1160 kg, a postiže pravi uspjeh emitiranjem samo 139 g/km CO.

Za hrvatsko tržište predviđena je posebna ograničena serija 208 GTi HR edition. Pet vozila razlikovat će se od serijskog modela posebnim vanjskim identitetom i posebnom opremom. Pet primjeraka 208 GTi ove posebne ograničene serije, koliko ih je predviđeno za hrvatsko tržište, bit će isključivo u bijeloj ili crvenoj boji, a imati će bogatiju dodatnu opremu u odnosu na serijski model. Cijena ove ograničene serije iznosi 166.710 kn s PDV-om dok „obični“ 208 Gti stoji 161.710 kuna.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike