Vozili smo Peugeot 208 Gti /

Razigran sportski automobil, snažan i siguran!

Image
Foto: peugeot

Najnoviji Peugeotov sportaš, 208 GTi je razigran sportski automobil, snažan i siguran, s očaravajućim zvukom, praktičan i kompaktan.

7.5.2013.
12:40
peugeot
VOYO logo

Gaëtan Demoulin, voditelj dinamičkog razvoja game Peugeot, rekao je kako je 205 GTi bio inspiracija, dok je 208 GTi njegova moderna interpretacija.

Namijenjen je zaposlenim pojedincima s visokim očekivanjima. Karakterizira ga sofisticiran izbor materijala i boja. Dinamika modela izražena je posebnim i odmah prepoznatljivim vanjskim identitetom. 208 GTi proširen je 10 mm s prednje i 20 mm sa stražnje strane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupni učinak ovog modela s troja vrata poboljšan je posebno definiranim karoserijskim komponentama. Veći kotači, preoblikovani pragovi i stražnji spojler poboljšavaju vizualni izgled automobila.

Image
Foto: peugeot

I putnički prostor u skladu je s impozantnim vanjskim izgledom. Od samog praga s crvenim Peugeot slovima, naglašen je sportski izgled unutrašnjosti. Unutrašnjost je harmonična, u kombinaciji crvenih, crnih i mat krom detalja. Uz crveni GTi šav je razrađena do najsitnijeg elementa, a sportska sjedala su u kombinaciji kože i tkanine, s crvenom crtom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Peugeot je ostavio neizbrisiv trag u povijesti automobilizma. Ovaj DNK omogućio je stvaranje sportskog i šik automobila, moderne interpretacije GTi legende. Model 208 je odlična baza za razvoj sportskog automobila. Posebnu pažnju posvetili su odazivu upravljača, dinamici šasije i krutosti ovjesa. Uspješno kombinira performanse, sigurnost i užitak u vožnji.

208 GTi vozaču pruža iznimno iskustvo vožnje, zahvaljujući dinamici šasije koja pruža vrhunsku voznu emociju. Zbog opruga, kalibracije amortizera, poprečnog stabilizatora (anti-roll bara), poboljšane krutosti prednjeg okvira i stražnjeg poprečnog ramenog nosača…prianjanje uz podlogu je specifično.

Image
Foto: peugeot

Zbog agilnosti i reaktivnosti, 208 GTi izrazito je precizan u zavojima. Postavke upravljača su posebno podešene, a prednji ovjes savršeno precizno daje povratne informacije. Stražnji ovjes je dobro podešen za sigurnu i aktivnu vožnju.

Opremljen je 205/45 gumama, 17" Carbon naplatcima u Storm boji ili mat laku, 302 mm ventiliranim diskovima na prednjim i 249 mm na stražnjim kotačima. Diskovi omogućavaju kontrolirano i snažno kočenje jer su hlađeni dinamičkim usisnicima zraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Benzinski motor 1,6 THP 200 KS dolazi do izražaja kroz prerađeni ispušni sustav. U trenutku paljenja, motor proizvodi atraktivan zvuk koji je užitak slušati i koji se nastavlja proizvoditi i tokom vožnje u svim stupnjevima prijenosa.

Zajedno s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, motor koristi puni potencijal šasije. 208 GTi ima visoki potencijal ubrzanja s najvećim okretnim momentom od 275 Nm i najvećom snagom od 147kW (200 KS). Od 0 - 100 km/h stiže za manje od 7 sekundi, od 0 do 1000 m u 27 sekundi. I ostala ubrzanja su na istom nivou, 208 GTi ubrzava od 80 do 120 km/h u manje od 7 sekundi u 5. brzini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: peugeot

Ova poboljšanja postignuta su smanjenjem mase vozila. Ima malu masu, od samo 1160 kg, a postiže pravi uspjeh emitiranjem samo 139 g/km CO.

Za hrvatsko tržište predviđena je posebna ograničena serija 208 GTi HR edition. Pet vozila razlikovat će se od serijskog modela posebnim vanjskim identitetom i posebnom opremom. Pet primjeraka 208 GTi ove posebne ograničene serije, koliko ih je predviđeno za hrvatsko tržište, bit će isključivo u bijeloj ili crvenoj boji, a imati će bogatiju dodatnu opremu u odnosu na serijski model. Cijena ove ograničene serije iznosi 166.710 kn s PDV-om dok „obični“ 208 Gti stoji 161.710 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo