Ovaj sportaš s pogonom na sve kotače bit će predstavljen svijetu na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu, koji će se održati od 12. do 22. rujna, uz novi, osvježeni izgled i izmijenjeno podvozje.
Novi stil prednjeg i stražnjeg dijela, s prepoznatljivim Opelovim dizajnerskim elementima poput detalja u obliku očnjaka sprijeda i ukrašene integrirane ispušne cijevi straga, naglašavaju njenu snagu i pobuđuje viziju munjevito voženih krugova na stazi Nürburgring.
OPC podvozje poboljšano je, s posebnim fokusom na prerađenu stražnju osovinu, kao i kod drugih članova obitelji novih Insignija, pri čemu su inženjeri izmijenili oko 60% dijelova. Poboljšano je i upravljanje bukom i vibracijama putem brojnih mjera finog ugađanja.
Novi softver za EPS omogućuje još preciznije dinamičko podešavanje, posebno u reakcijama na podupravljanje prilikom prolaska kroz zavoje. Izmijenjeni softver za FlexRide aktivno podvozje s prilagodljivim amortizerima osigurava optimalno držanje ceste. Te prilagodbe specifične za OPC poboljšavaju voznu dinamiku i omogućavaju brži i precizniji odgovor na različite manevre i cestovne uvjete.
Uz šesterostupanjski ručni mjenjač i pogon na sve kotače Insignia OPC ubrzava od 0 do 100 km/h za 6 sekundi (Sports Tourer: 6,3 sekunde) i doseže maksimalnu brzinu od 250 km/h (brzina je elektronički ograničena). U nelimitiranoj izvedbi Insignije OPC s ručnim mjenjačem maksimalna brzina je veća 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Sportski Brembo sustav kočenja osigurava brzo usporavanje uz maksimalnu stabilnost, čak i prilikom vrlo intenzivne upotrebe.
Insignia OPC svoje brojne prednosti može zahvaliti i 4x4 pogonu s elektroničkom kontrolom. Dio je tog sustava pogona na sve kotače i vrhunska spojka koji radi na Haldex principu, te elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem koji osiguravaju vrhunsku trakciju.
Pogon kontinuirano raspoređuje moment među kotačima ovisno o prevladavajućim uvjetima na cesti i neprimjetno podešava raspodjelu okretnog momenta od 0 do 100% između prednje i stražnje osovine te između stražnjih kotača. U kombinaciji s premium podvozjem FlexRide s elektroničkom kontrolom, sustav pogona na sve kotače postavlja nove standarde kada se radi o vremenu reagiranja i kontroli vozila.
U kabini vozače verzije OPC očekuje čisti motorposrt ugođaj. Sportska Recaro sjedala, dostupna su i u izvedbi s kožom te funkcijom pamćenja položaja. OPC ručica mjenjača, te posve nova glavna instrument ploča i središnja konzola odišu dojmom luksuza.
Osim osnovnih podataka, vozači na opcionalnom zaslonu instrumenta dijagonale 8 inča mogu vidjeti i specifične detalje, poput tlaka i temperature ulja, napona akumulatora, položaja gasa, snage kočenja i G sile uslijed bočnog ubrzanja.
Ako je vozilo opremljeno automatskim mjenjačem, na novom se sportskom upravljaču (s opcionalnim grijanjem) nalaze poluge za mijenjanje stupnja prijenosa. To omogućuje vozačima verzije OPC da iznimno brzo ručno mijenjaju brzine, čak i u automatskom načinu rada.
Ako se poluge ne dotaknu najmanje 12 sekundi, vozilo nastavlja normalno voziti u automatskom načinu mijenjanja brzina. Tako nova Insignija OPC nudi prednosti ručnog i automatskog prijenosa.