PRORAČUN U FORMULI 1 BIT ĆE OGRANIČEN: /

Iz godine u godinu će se smanjivati

Image
Foto: Profimedia

'Formula 1 danas pobjeđuje. Ovo je presudno važan trenutak za naš sport'

28.5.2020.
11:45
Profimedia
VOYO logo

Međunarodna automobilistička federacija (FIA) prihvatila je paket smanjenja troškova u formuli 1, pa će proračuni momčadi za 2021. godinu umjesto 160 milijuna eura biti ograničeni na 132 milijuna eura.

Image
MOMČADI PRIHVATILE SMANJENJE BUDŽETA: /

Ovo bi trebalo pomoći ovom sportu da preživi krizu

Image
MOMČADI PRIHVATILE SMANJENJE BUDŽETA: /

Ovo bi trebalo pomoći ovom sportu da preživi krizu

Gornja granica 2021. će iznositi 132 milijuna eura

Dogovoreno je da se proračuni iz godine u godinu smanjuju. Gornja granica 2021. će iznositi 132 milijuna eura, godinu dana kasnije smanjit će se na 127,5, a od 2023. do 2025. iznosit će 123 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

FIA je ovim potezom željela smanjiti troškove, ali i povećati konkurentnost.

Image

MELBOURNE, AUSTRALIA- MARCH 12 2020: Scuderia Ferrari Mission Winnow practicing pit stops before the 2020 Formula 1 Australian Grand Prix before it was cancelled due to Coronavirus COV-19 fears., Image: 507357233, License: Royalty-free, Restrictions: Contributor country restriction: Worldwide, Worldwide. Contributor usage restriction: Advertising and promotion, Consumer goods. Contributor media restriction: {18FEAFB0-8C4A-4B01-8701-77D7E44EDC6D}, {18FEAFB0-8C4A-4B01-8701-77D7E44EDC6D}., Model Release: no, Credit line: Chris Putnam / Alamy / Alamy / Profimedia

"Formula 1 danas pobjeđuje. Ovo je presudno važan trenutak za naš sport", rekao je izvršni direktor McLaren Racinga Zak Brown.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"F1 je već neko vrijeme financijski neodrživ, a neaktivnost bi riskirala budućnost formule i njezinih sudionika," dodao je.

Predsjednik FIA-e Jean Todt zahvalio je timovima i pozdravio "veliki iskorak naprijed za F1 i održivost moto sporta".

Ekipama će se ograničiti vrijeme za razvoj bolida

Druga velika odluka koja je izglasana odnosi se na uvođenje "aero hendikep sustava" za uspješnije momčadi.

Ekipama će se ograničiti vrijeme za razvoj bolida u odnosu na plasman u prvenstvu, a to je uvedeno kako bi se slabije ekipe približile vodećima. Što momčad niže završi u prvenstvu konstruktora, to će joj više biti dozvoljeno korištenje aerodinamičkog tunela u izradi bolida za sljedeću sezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova sezona tek treba započeti zbog pandemije COVID-19, a kad se dogodi, vjerojatno u srpnju, bit će bez gledatelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo