" /> " /> " />
Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
suvremeno pickup vozilo /

Potpuno redizajnirani D-Max po pristojnoj cijeni

Potpuno redizajnirana nova generacija Isuzu D-Maxa više je "lifestyle" nego pickup, ali ni pred teškim zadatkom on neće posustati.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Glede automobila, Tajland je posebna zemlja. Naime, u Zemlji Osmjeha već godinama više od polovice novoregistriranih vozila čine pickupi. Pri tome je Isuzu D-Max na drugom mjestu, odmah iza Toyote Hilux, što ga čini bolje prodavanim od bilo kojeg osobnog vozila ondje. Međutim, japanskom proizvođaču D-Max nije toliko važan samo zato nego i jer se izvozi u više od stotinu zemalja diljem svijeta.

Kako bi i dalje osigurao naklonost kupaca, Isuzu je predstavio potpuno redizajnirani D-Max mnogo većih dimenzija i s mnoštvom zanimljivih pojedinačnih rješenja. Unatoč tome što je sada sa 5295 mm dulji, krug okretanja od 12,2 metara ostaje u okvirima prethodnika. Širina i trag također su nešto veći, a međuosovinski je razmak za 45 mm narastao na ukupno 3095 milimetara.

To poboljšava držanje smjera na autocesti, ali ujedno nudi i veću utovarnu površinu čija se duljina kod izvedbe s dvostrukom kabinom (Double Cab) produljilla sa 1380 mm na sadašnjih 1552 milimetra. Neobično za pickup vozila, D-Max obiluje sigurnosnom opremom koja sada serijski uključuje šest zračnih jastuka, regulaciju proklizavanja, ESP i ABS s pomoći pri kočenju te veće kočne diskove. I dnevna, kao i stražnja LED svjetla potvrđuju da je D-Max vozilo u trendu.

Prve testne vožnje u Tajlandu gdje se D-Max sastavlja pokazale su kako nove spiralne opruge (umjesto dosadašnjih torzijskih opružnih šipka) na prednjoj osovini nude veću preciznost i mnogo bolju udobnost vožnje. Isuzu slijedi trendove i glede smanjivanja obujma motora. Naime, europski modeli stižu isključivo s novim 2,5-litrenim dizelskim motorom.

Biturbo isporučuje 163 KS, kao i dosadašnji 3.0-litreni agregat, ali ima mnogo bolje radne karakteristike, a okretni moment mu je porastao na 400 Nm. Potrošnja iznosi samo 7,4 l/100 km. Prijenos snage obavlja se preko šesterostupanjskog mjenjača, a uz nadoplatu za inačicu Space Cab i Double Cab može se dobiti i peterostupanjski automatski mjenjač.

Zahvaljujući poboljšanoj izolaciji, unutrašnjost je mnogo tiša. Na stražnjoj klupi izvedbe s dvostrukom kabinom ima dovoljno mjesta za putnike kojima je sada zahvaljujući povećanim stražnjim vratima omogućen lakši ulazak u vozilo. Udobna sjedala unutrašnjosti daju ugodan izgled, instrumentna ploča i armature suvremenog su izgleda i uredno organizirani.

Kao i dosad, Space Cab izvedba s jednom i pol kabinom imat će dvije inačice, L i LS, dok će Double Cab biti dodatno ponuđena i u LS Plus inačici. U njoj u D-Maxu do izražaja dolazi luksuz: kožom opremljena unutrašnjost, električno podešavanje sjedala, automatska klima i novi multifunkcijski zaslon s automatskom prilagodbom svjetline.

Cijena za osnovnu inačicu (Single-Cab 4WD) iznosi 179.400 kn, a za novi luksuzno opremljen D-Max Double Cab LS plus treba izdvojiti 295.344 kune koji će po želji uz nadoplatu od 19.932 kn stizati s automatskim mjenjačem te za dodatnih 5500 kn s metalik lakom, što je i dalje povoljno.

Zaključak: s novom generacijom D-Maxa Isuzu je predstavio suvremeno pickup vozilo po pristojnoj cijeni mnogo bolje od prethodnika.

TEHNIČKI PODACI:

Isuzu D-Max 2.5 Double Cab 4WD

(četverocilindarski redni biturbo dizel, sprijeda poprečno)

4 ventila po cilindru

Obujam 2499 cm3

Snaga 120 kW/163 KS pri 4000/ min

Okretni moment 400 Nm pri 1400–2000/min

6-stupanjski prijenos s reduktorom

pogon na sva četiri kotača s mogućnošću isključivanja (sprijeda:straga 0:100 do 50:50)

el. regulacija proklizavanja s pomoći pri kočenju sprijeda i straga

sprijeda neovisan ovjes sa spiralnim oprugama; straga kruta osovina s lisnatim oprugama

Gume 255/65 R 17

D/Š/V 5295/1860/1795 mm

Međuosovinski razmak 3095 mm

Visina od tla 235 mm

Kut sprijeda/straga 30°/22°

Kosina 22°

Dubina vode 500 mm

Masa 2044 kg

Nosivost 1055 kg

Prikolica maks. 3000 kg

Duljina utovarne površine 1552 mm

Spremnik goriva 69 l • Potrošnja 7,4 D l/100 km

Emisija CO2 194 g/km

Najveća brzina 180 km/h (ograničeno)

Cijena 295.344 kn

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike