Micra slavi Okrugli jubilej / Poseban model za 30. rođendan

Image
Foto: nissan

Život počinje u tridesetoj, tako kažu. Kako bi obilježio taj obljetnički rođendan Nissan je napravio posebnu inačicu svoje najveće uspješnice u segmentu gradskih vozila, Micre

14.1.2013.
10:32
nissan
VOYO logo

Micra svoju 30. obljetnicu proslavlja posebnim modelom. Izrađena na temelju osnovne inačice Visije, Micra 30 u serijskoj opremi ima sedmerokrake 15-inčne naplatke a krovni spojler posuđen od najbolje inačice DIG-S mijenja poznati obris. Ručice vrata i retrovizori u boji karoserije također su dijelovi serijske opreme.

Nastavljajući se na uspjeh vrlo popularne posebne inačice Micra ELLE predstavljene na Pariškom autosalonu 2012., Micru 30 prepoznat ćemo i po decentnim bedževima na blatobranima i stražnjim vratima te instrumentnoj ploči.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: nissan
Image
Foto: nissan

"Mnoge žene strahuju od 30. rođendana, ali Micra tu obljetnicu ponosno proslavlja. Zapravo, moderna elegancija Micre 30 čini je idealnim partnerom današnjih oštroumnih i profinjenih gradskih žena", izjavila je Geraldine Ingham, upraviteljica marketinga Nissana u Europi.

Micru 30 pokreće Nissanov 1,2-litreni atmosferski trocilindrični benzinski motor sa 80 KS, dovoljno niske emisije da zasluži Nissanovu značku ‘Pure Drive' koju dobivaju samo najčistiji automobili Nissanove proizvodne palete. Kao opcija postoji CVT (bezstupanjski) mjenjač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Micra 30 predstavljena je na Bruxelleskom autosalonu, a prodaja u Hrvatskoj počinje u proljeće.

Micra − na nekim tržištima poznata kao Nissan March − u Europi je predstavljena 1983., a otada je diljem svijeta proizvedeno više od šest milijuna primjeraka tog vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: nissan
Image
Foto: nissan

U proteklih trideset godina Micra je postavile standarde segmenta gradskih vozila, a 1993. postala je prvi japanski automobil koji je pobijedio na izboru za europski automobil godine.

Prva inačica (s internom oznakom K10) u Japanu se pojavila potkraj 1982., a u Europu je stigla početkom 1983. Godine 1992. zamijenila ju je Micra druge generacije, pobjednica europskog izbora s oznakom K11.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: nissan
Image
Foto: nissan

Poput prethodnice, K11 zadržala se u prodaji puno desetljeće, a 2002. zamijenila ju je Micra treće generacije s oznakom K12, koja se proizvodila sa trima i petorim vratima, odnosno u inačici Micra C+C kao kupe/kabriolet sa sklopivim metalnim krovom.

Tekuća, četvrta generacija s oznakom K13 uvedena je 2010. kao pravo globalno vozilo i prodaje se u 56 zemalja diljem svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo