Kupac jubilarnog modela flotni je manager u pariškoj tvrtci Euro Media, koja je već uvjerena u pouzdan i štedljiv izbor hibrida, obzirom posjeduju Prius i Prius +. Do sada je u Europi prodano 375.000 Toyota i 125.000 Lexus hibridnih vozila, što jasno pokazuje da je hibridna tehnologija sada popularan izbor za europske kupce.
S proizvodnjom dva vozila u Europi (Yaris i Auris hibrid), u dva najvažnija segmenta europskog tržišta i po cijeni koja je konkurentna dizel vozilima, ova vodeća tehnologija danas je dostupnija nego ikada prije. Od davne 2000. godine, kada je u Europi lansiran revolucionarni Prius, prodaja Toyota i Lexus hibrida je neprekidno rasla, pa danas čini približno 15% ukupne prodaje.
Zbog svog ekološkog potencijala, uglađene vožnje i izuzetno ekonomične potrošnje hibridi su postigli veliki uspjeh, uz prodaju od gotovo 5 milijuna vozila na svijetu, od čega je gotovo 3 milijuna Priusa.
Samo ove godine širom svijeta će biti prodano više od 1.2 milijuna hibridnih Toyota i Lexus vozila. Toyota je nedavno objavila kako će do 2015. uvesti 21 novi hibridni model. Ovi hibridi će slijediti uspjeh Priusa, koji je prije 10-ak dana proslavio svoj 15. rođendan.