Ove godine očekuje se rekordni broj posjetitelja, koji bi trebao oboriti onaj iz 2012. godine kad ga je posjetio 1,25 milijun ljubitelja automobila.
GALERIJA: Pogledajte vrhunske 'pile' na pariškom spektaklu
Cijeli spektakl počeo je dan prije službenog otvorenja za novinare kad je Opel zakupio čitav jedan trg u centru Pariza na kojem je priredio pravu poslasticu, testne vožnje svih dosadašnjih generacija Corse, uključujući i najnoviju.
Ujedno, priredio je svakako najzanimljiviji događaj Mondiala. Novu Corsu predstavila je osobno atraktivna Claudia Schiffer koja je aktualno zaštitno lice te marke, koje gledamo i na našim TV ekranima.
Ove godine akreditirano je 13.000 novinara iz 104 države, sa svih kontinenata. Na ukupnoj površini od 96.000 četvornih metara zabilježili smo ravno 100 premijera, u što smo zbrojili svjetske, europske, francuske ali i naprosto sajamske premijere, dok je stvarni broj svjetskih premijera četrdesetak.
Osim Opela, na francuskom teritoriju briljirali su i drugi njemački proizvođači automobila tako da su od već spomenutih četrdesetak svjetskih premijera upravo Nijemci (Volkswagen grupacija, Daimler, BMW...) imali najveći broj.
Francuzi se ponose novim Renault Espaceom koji više nije monovolumen nego crossover, Citroen je predstavio nove izvedenice već poznatih modela dok je Peugeotova zvijezda bio redizajnirana limuzina 508.
Posebno treba spomenuti 50 povijesnih modela automobila koji su sudjelovali u L’ automobile & la mode, posebnoj izložbi u kojoj su se povezali automobili i razdoblje od stotinu godina u smislu definiranja pojedinog stilskog razdoblja s automobilom koji mu se pridružio. Upravo u stilu Pariza.