Godine 2008. Renaultovi su konstruktori i dizajneri počeli stvarati Twingo sljedeće generacije kako bi ponovno oživjeli inovativni duh koji je tako obilježio izvorni Twingo iz 1992. Izazovna zadaća, no oni su pucali na visoko, u skladu s filozofijom iza legendarnog modela koji nije gubio vrijeme da postane simbol Renaultove kreativnosti.
Cilj je bio stvoriti još prostraniji i okretniji gradski automobil unatoč manjim dimenzijama i tako je rođena zamisao o postavljanju motora straga, premda je to značilo veće troškove razvoja. Renaultova su razmišljanja bila slična Daimlerovim, koji se u to vrijeme bavio zamislima za sljedeću generaciju izvedbi Smarta s dvama i četirima sjedalima. Nakon početnih razgovora, dvije su tvrtke 2010. sklopile sporazum o strateškoj suradnji, što je bilo i službeno zeleno svjetlo za zajednički razvoj novog Twinga i novog dvosjeda i četverosjeda Smart.

Njegovi su konstruktori i dizajneri obnovu počeli od nule, a nadahnuće su pronašli u naslijeđu izvornog Twinga i Renaulta 5. Rezultat je nov, inovativan i okretan automobilčić koji je silno zabavno voziti. Renault je koncem prošlog tjedna otkrio prve fotografije novog Twinga, kojeg kao i njegovu prvu generaciju krasi samouvjereni karakter.
Smještanje motora straga znatna je prednost za gradski automobil jer oslobađa prednji kraj i uvelike smanjuje krug okretanja. Doista, novim se Twingom iznenađujuće lako manevrira u izgrađenim područjima, dovoljno je samo nekoliko okreta upravljača.

Zajedno s primjenom manjeg bloka i smještanjem kotača u same kutove automobile, straga postavljen motor oslobađa i dodatni prostor u kabini, a novi se Twingo diči međuosovinskim razmakom i prostranom unutrašnjošću kakve općenito povezujemo s modelima višeg razreda.
Zbog ugodno okretnog upravljanja, prostrane kabine i malog prednjeg kraja, novi Twingo ima sve glavne odlike zbog kojih je prvobitni Twingo bio takav hit kad je 1992. otkriven na Pariškom sajmu automobila.

Po uzoru na konceptne automobile Twin’Z i Twin’Run koje je Renault predstavio 2013., novi Twingo zrači karakterom.
Poput prethodnika, novi će se Twingo moći kupiti u četiri jarke „pop“ boje (svijetloplavoj, bijeloj, žutoj i crvenoj), što je siguran znak da je Twingov duh živ, zdrav i doista opet među nama!