Gojanoviću ovo više nikad neće pasti na pamet!

Ambijent je bio stvarno spektakularan. Često se svi razbacujemo epitetima, ali kada se popnete na vrh Arene i pogledate tribine i led pod svjetlom reflektore, zastane vam dah.

15.9.2012.
13:41
VOYO logo

Slika iz Arena obišla je svijet. Navodno. Jer jutro poslije hokejaškog spektakla u Puli (još) nijedan ozbiljan hokejaški medij na planeti nije objavio niti slova o gladijatorima na ledu i utakmici Medveščaka i Olimpije u rimskom amfiteatru. Vjerojatno je samo stvar vremenske razlike...

Kako bilo, ambijent je bio stvarno spektakularan. Često se svi razbacujemo epitetima, ali kada se popnete na vrh Arene i pogledate tribine i led pod svjetlom reflektora, zastane vam dah. To je jedan od onih trenutaka koji ćete još dugo pamtiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pula ovaj vikend živi hokej, a u Istru se radi utakmica slilo pet tisuća turista. Imali smo osjećaj kao da smo na Svjetskom prvenstvu. Stotine raznih dresova iz svih mogućih liga Europe i Sjeverne Amerike, tisuće ljubitelja hokeja s raznih strana planete. Tko bi rekao da ćemo to doživjeti na jadranskoj obali? Navijači Medveščaka stigli su čak iz Toronta i Montreala, bilo je Britanaca, Švicaraca, Austrijanaca, a na tribini gdje je bio Sektor B čuli smo i ekavicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mnogo volim Medveščak, još od 80-ih. Tada sam se zaljubio u njih i dolazim svako malo na njihove utakmice. Šta ćeš, zakleti partizanovac pjeva 'Serbus Zagreb'", pričao nam je Đorđe koji je samo na jednu utakmicu doputovao iz Beograda.

Pivo se pilo u hektolitrima (nažalost i uriniralo po Areni jer je bilo premalo WC-a), u Medveščakovom fan shopu je do dva ujutro bila gužva, lokalni ugostitelji su trljali ruke. Zaradili su valjda svi. Vjerojatno i CM Sport, agencija koja je organizirala cijeli događaj. A visili su na tankoj niti zbog loše rolbe (uređaj za održavanje leda) i toplog vremena. Osnivač spomenute agencije Daniel Zimmermann u očaju je šetao uz rolbu po najgorem ledu na svijetu i pokušavao spasiti investiciju od pola milijuna eura.

Ipak se odigrala utakmica i Medveščak je dobio još jedno ulaganje u vlastiti brand. Sa strane PR-ovca posao je odrađen za peticu. Sa sportske strane? Možda dvojka. Navučena.

Utakmica je bila očajna, led još gori. Igrači su se međusobno dogovorili da ne idu 'na nož', da izbjegavaju duele. Vlasnici godišnjih karata, a oni su najvjernija publika, već se tjednima ljute jer ulaznice nisu vrijedile za Pulu. I neće vrijediti za nove 'spektakle' u Areni Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I na kraju kada sve zbrojimo dolazimo do laganog zaključka da je upravi kluba mnogo važniji spektakl od rezultata. U kaljuži se Medvjedi nisu snašli, u Domu sportova bi svoju klasu sigurno dokazali na ledu. Uglavnom, lijepo je vidjeti sliku leda u Areni, ali sigurno smo da predsjedniku Medveščaka Damiru Gojanoviću takvi izleti više neće pasti na pamet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo