Nova Dacia Logan i Nova Dacia Sandero označavaju uvođenje novog, izražajnijeg dizajna koji će poslužiti i poboljšavanju statusa marke.
Oba modela dijele skladne linije prednjeg kraja i ističu logotip marke smiono postavljen u maski. Izgled prednjeg kraja još je izražajniji zbog oblika širokih svjetala i rešetke maske.
Gledane sa strane, skladne proporcije karoserijskih ploča uspoređene s ostakljenim površinama pojačavaju dojam čvrstoće koju nameću oblikovani bokovi, istaknutiji blatobrani i užljebljeni bokovi, prepoznatljivo obilježje svih modela.
Oba nova modela imaju novu instrumentnu ploču boje tamnog ugljena ili u dva tona (ovisno o modelu i inačici) s kromiranim obrubima pokazivača i iznimno praktičnim kontrolama posljednje tehnološke generacije.
Oba modela Dacije dijele skladne linije prednjeg kraja i ističu logotip marke smiono postavljen u maski. Izgled prednjeg kraja još je izražajniji zbog oblika širokih svjetala i rešetke maske.
Obrubi otvora za ventilaciju, logotip na upravljaču i ručica mjenjača istaknuti kromirani su (ovisno o razini opreme), a donji dio instrumentne ploče obojen je (ovisno o izvedbi) u skladu s ručicama vrata i ukrasnim umetkom upravljača.
Kako bi zadobila povjerenje kupaca, Dacijina vozila konstruirana su da budu pouzdana na dulji rok. Poput ostatka game, Novi Logan i Novi Sandero nude jamstvo u trajanju od tri godine ili 100 000 kilometara.
Sve je krenulo nabolje od rujna 2004. godine, kada je počela proizvodnja jeftine obiteljske trovolumenske limuzine Logana koja je širom otvorila vrata Daciji na svim svjetskim tržištima. Francuzi su u deset godina, u razdoblju od 2000. do 2010. godine, investirali 1,63 milijarde eura u tvornicu kod Pitestija.
U proteklih deset godina Dacia je izvezla više od milijun automobila, točnije 1.021.549. Samo u 2010. godini tvornica kod Pitestija je proizvela 342.290 primjeraka Dacije, od čega je izvezen 305.571 komad.
Ta investicija im se višestruko vraća s obzirom na to da se trenutno osim Logana tu proizvode njegova MVC, karavanska i pick-up verzija, te Sandero i njegova crossover izvedenica Stepway, kao i popularni SUV Duster. Osim toga, tvornica sada proizvodi dijelove za čitavu Alijansu, pa tako i za Renault i Nissan.
U proteklih deset godina Dacia je izvezla više od milijun automobila, točnije 1.021.549. Samo u 2010. godini tvornica kod Pitestija je proizvela 342.290 primjeraka Dacije, od čega je izvezen 305.571 komad.
Francuska je na vrhu ljestvice i tamo je plasirano 280.000 Dacija, dok je drugo najbolje tržište za rumunjski brend Njemačka gdje je prodano gotovo 177.000 vozila.
Nakon premijere u Parizu novi modeli bi vrlo brzo trebali biti na dispoziciji kupcima u Hrvatskoj.
Iza njih su Alžir (69.000), Turska (64.000), Italija (58.000), Španjolska (54.000), dok su Belgija i Srbija gotovo izjednačene i imaju gotovo po 22.000 prodanih automobila.
U svemu ovome participira i solinska tvrtka AD Plastik koja u suradnji s rumunjskim partnerom kod Pitestija proizvodi plastične dijelove za Dacijine automobile.
Nakon premijere u Parizu novi modeli bi vrlo brzo trebali biti na dispoziciji kupcima u Hrvatskoj.