KAKVA PREOBRAZBA /

Nova Micra je zanimljiv gradski borac!

Image
Foto: nissan

Micra, jedan od najvažnijih modela u Nissanovoj povijesti i temelj trenutačnog uspjeha tvrtke, doživjela je niz poboljšanja i dorada.

6.6.2013.
12:52
nissan
VOYO logo

Nakon svega dvije godine na tržištu u Nissanu su temeljito obnovili automobil koji je nekada bio perjanica prodaje. Neatraktivan dizajn sad je stvar prošlosti, nova Micra je itekako zanimljiv gradski borac.

Ipak, u samoj svojoj srži Nova Micra ostala je vjerna dizajnerskom načelu koje je dalo krajnji oblik tom malom automobilu kad je Micra prvi put predstavljena prije trideset godina od kada je prodana u više od šest milijuna primjeraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Promjene su tako opsežne i sveobuhvatne da ih se ne može nazvati samo kozmetičkim. I premda se dorađeni model temelji na popularnoj četvrtoj generaciji gradskog modela ‘K13', Nissan ga naziva novom Microm.

Image
Foto: nissan

Osim posve novog izgleda prednjeg i stražnjeg kraja (obuhvaćene su i promjene metalnih ploča karoserije), Nova Micra velike je preinake doživjela i u unutrašnjosti pa sad ima novu tehniku, novu središnju konzolu, nove presvlake i ukrasne detalje te utičnice za USB i vanjske audiouređaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovisno o modelu, opremljena je i novom komunikacijskom jedinicom s novim radiom i tehnološki najnaprednijim sustavom navigacije s većim ekranom osjetljivim na dodir. Promjene izvana obuhvaćaju dvije nove smjele boje karoserije i nove 16-inčne i 15-aluminijske naplatke.

Image
Foto: nissan

Nova Micra i dalje je zabavna za voziti i, zahvaljujući malom krugu okretanja, jednostavna za parkiranje, a sada je i jedan od tehnološki najnaprednijih malih automobila na tržištu.

Neka od novih obilježja su iznimno učinkoviti benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem i kompresorom (DIG-S), inovativna, pristupačna i iznimno korisna tehnologija Parking Slot Measurement koja vozaču pojednostavljuje parkiranje u ograničenom prostoru te tehnologija I-Key, koja omogućuje ne samo otključavanje vrata bez ključa nego i pokretanje motora bez ključa.

Najveća inovacija je ispod poklopca motora: Nissanov najnoviji trocilindarski 1,2-litreni motor s izravnim ubrizgavanjem i kompresorom (DIG-S), jedan od najučinkovitijih benzinskih motora na svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: nissan

Uvodi nove tehnologije koje mu jamče status najnaprednijeg motora u klasi. Razvija 98 KS pa ima izvrsne performanse i uglađen rad uz štedljivost ravnu onoj dizelskih motora (4,1 l/100 km) i ispuštanje CO od samo 95 g/km. Usto, motor ima i sustav automatskog gašenja i ponovnog pokretanja motora kad automobil stoji, što smanjuje potrošnju goriva za otprilike četiri posto.

Sve inačice Nove Micre s motorom DIG-S nose Nissanovu značku PURE DRIVE, a to znači da ispuštanju 120 g/km CO ili manje – prag je 2013. smanjen za 10 g/km s 130 g/km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osnovni 1,2-litreni motor razvija 80 KS što mu omogućuje živahne performanse i emisiju od samo 115 g/km. Nova Micra ima prednji pogon i uglađeni peterostupanjski ručni mjenjač ili najnoviji CVT.

Unatoč svjetskoj prisutnosti, mnoge promjene Nove Micre koja se u prodajnim salonima u Europi očekuje u rujnu, samo su za europsko tržište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo