OTUŽNO PA I SRAMOTNO /

Tek ćete sada vidjeti kako je nisko pala Barcelona. Pogledajte u kakvom će dresu istrčati u El Clasicu ovoga vikenda

Image
Foto: Twitter

Barcelona je prošle godine objavila financijski izvještaj i svijetu otkrila da ima dug od čak 1.3 milijarde eura

14.10.2022.
11:52
Twitter
VOYO logo

Ovoga vikenda na rasporedu je novi El Clasico, najveći derbi svijeta između Real Madrida i Barcelone, ali ovaj će po nečemu biti značajniji od ostalih i za sve ljubitelje nogometa, a posebno navijače katalonskog diva, čak i otužan.

Naime, Barcelona je prošle godine objavila financijski izvještaj i svijetu otkrila da ima dug od čak 1.3 milijarde eura. Prodali su koga su mogli, pustili Lionela Messija u PSG jer mu nisu mogli dati novi ugovor, snizili su plaće svima koji su pristali i ono najvažnije i najgore od svega - prodali se. Prodali su TV-prava kome god su mogli, Goldman Sachs ih je zadužio za novih 600 milijuna eura kako bi mogli dovesti pojačanja i dati ugovore igračima, a na kraju su dogovorili dosad neviđeni sponzorski ugovor sa Spotifyjem vrijedan 280 milijuna eura.

E sada, Spotify, najjača glazbena platforma na svijetu, nije dobio samo glavnu poziciju na dresu Barcelone, dobili su uz do i dodatak imenu stadiona Camp Noua, i još nešto što do sada nikada nije viđeno u elitnom nogometu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na dresu će im biti Drake

Spotify je odlučio spojiti nogomet i glazbu kako bi si povećao doseg publike, a ima li boljeg kluba za povećanje "reacha" od Barcelone, koja je obljubljena u svim dijelovima svijeta? Igrači Barcelone će, kako bi ispunili obveze prema Spotifyju, u nedjelju protiv Reala na dresu nositi, umjesto imena glavnog sponzora Spotifyja, nositi logotip brenda OVO. OVO je izdavačka kuća i modni brend popularnog kanadskog repera Aubreyja Drakea Grahama, poznatijeg samo po imenu Drake.

Barcelona se pohvalila time da je Drake sudjelovao u dizajniranju dresa, a on je podijelio sliku dresa na svom Instagramu koji prati više od 120 milijuna ljudi. Spomenimo samo usput kako je Drake veliki obožavatelj nogometa i ima ogromnu kolekciju dresova, ali je poznat i po tome što se u javnosti stalno pojavljuje u dresovima različitih klubova pa ga, posebice nogometni fanovi, znaju sprdati zbog toga.

Ovo nije posljednji ovakav projekt Spotifyja i Barcelone i navodno će ih biti još tijekom sezone. Ono što je čak pomalo i sramotno u cijeloj priči, jest činjenica da je Barcelona donedavno bila jedan od rijetkih klubova na svijetu koja uopće na dresovima nije nosila reklame sponzora, a danas se upuštaju u neku sasvim novu, hibridnu, vrstu oglašavanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike