OTUŽNO PA I SRAMOTNO / Tek ćete sada vidjeti kako je nisko pala Barcelona. Pogledajte u kakvom će dresu istrčati u El Clasicu ovoga vikenda

Image
Foto: Twitter

Barcelona je prošle godine objavila financijski izvještaj i svijetu otkrila da ima dug od čak 1.3 milijarde eura

14.10.2022.
11:52
Twitter
VOYO logo

Ovoga vikenda na rasporedu je novi El Clasico, najveći derbi svijeta između Real Madrida i Barcelone, ali ovaj će po nečemu biti značajniji od ostalih i za sve ljubitelje nogometa, a posebno navijače katalonskog diva, čak i otužan.

Naime, Barcelona je prošle godine objavila financijski izvještaj i svijetu otkrila da ima dug od čak 1.3 milijarde eura. Prodali su koga su mogli, pustili Lionela Messija u PSG jer mu nisu mogli dati novi ugovor, snizili su plaće svima koji su pristali i ono najvažnije i najgore od svega - prodali se. Prodali su TV-prava kome god su mogli, Goldman Sachs ih je zadužio za novih 600 milijuna eura kako bi mogli dovesti pojačanja i dati ugovore igračima, a na kraju su dogovorili dosad neviđeni sponzorski ugovor sa Spotifyjem vrijedan 280 milijuna eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

E sada, Spotify, najjača glazbena platforma na svijetu, nije dobio samo glavnu poziciju na dresu Barcelone, dobili su uz do i dodatak imenu stadiona Camp Noua, i još nešto što do sada nikada nije viđeno u elitnom nogometu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na dresu će im biti Drake

Spotify je odlučio spojiti nogomet i glazbu kako bi si povećao doseg publike, a ima li boljeg kluba za povećanje "reacha" od Barcelone, koja je obljubljena u svim dijelovima svijeta? Igrači Barcelone će, kako bi ispunili obveze prema Spotifyju, u nedjelju protiv Reala na dresu nositi, umjesto imena glavnog sponzora Spotifyja, nositi logotip brenda OVO. OVO je izdavačka kuća i modni brend popularnog kanadskog repera Aubreyja Drakea Grahama, poznatijeg samo po imenu Drake.

Barcelona se pohvalila time da je Drake sudjelovao u dizajniranju dresa, a on je podijelio sliku dresa na svom Instagramu koji prati više od 120 milijuna ljudi. Spomenimo samo usput kako je Drake veliki obožavatelj nogometa i ima ogromnu kolekciju dresova, ali je poznat i po tome što se u javnosti stalno pojavljuje u dresovima različitih klubova pa ga, posebice nogometni fanovi, znaju sprdati zbog toga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo nije posljednji ovakav projekt Spotifyja i Barcelone i navodno će ih biti još tijekom sezone. Ono što je čak pomalo i sramotno u cijeloj priči, jest činjenica da je Barcelona donedavno bila jedan od rijetkih klubova na svijetu koja uopće na dresovima nije nosila reklame sponzora, a danas se upuštaju u neku sasvim novu, hibridnu, vrstu oglašavanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo