Slaven Belupo je odlučio promjeniti vizualni identitet kluba, a sve je dogovoreno danas kada je prihvaćen prijedlog Uprave o promjeni. Tako će nakon dugih 25 godina koprivnički prvoligaš imati novi grb.
Ideju je realizirao član Uprave Mario Tomiša, redoviti profesor i prorektor koprivničkog Sveučilišta Sjever te autor niza radova u području vizualnog komuniciranja i dizajna, multimedija, weba i prividne stvarnosti, piše na službenoj stranici kluba.
"Novi grb, koji je u središtu vizualnog identiteta, je s jedne strane vizualni povratak korijenima, ali je s druge strane prilagođen suvremenim standardima i digitalnim oblicima komuniciranja.
Naglasak u grbu je na četiri ključna pojma: nogomet, Slaven, Hrvatsku i tradiciju — nogometna lopta, natpis Slaven, crveno-bijeli kvadrati i godina osnutka 1907. Grb je vrlo aplikativan, čitljiv je na svim veličinama i prilagodljiv za upotrebu na webu", kazao je Tomiša.
Oglasio se i direktor kluba Aleksandar Aleksovski koji smatra kako će novi grb razveseliti navijače kluba.
"Grb je djelo stručnjaka i čovjeka koji voli Slaven Belupo. Prezentirat ćemo još noviteta za koje sam uvjeren da će podići klub na još jednu višu razinu, ali i ono što je najvažnije, razveseliti naše navijače", rekao je, no sudeći po komentarima navijača, promjena ih se nije baš svidjela.
"Dobro došli u 16. stoljeće", piše jedan navijač. Drugi dodaju: "Stari je ljepši deset puta", "Napravljen u paintu ta 20 minuta", "Zašto ste grb grada izbacili", "Niste se baš proslavili s novim dizajnom".
"Kreator grba se strašno potrudio, svaka čast", "Tužno i smiješno istovremeno", "Nadam se da ste ga i platili kako izgleda. Znači 150 kn", "Ovo je obično da običnije ne može biti, napravim to u programu za pet minuta maksimalno".