Stanoviti Christoph Probst više od svega želi sa sinom Lukasom, kćeri Ricardom i njihovim prijateljem Lukasom gledati uživo lokalni okršaj između Paderborna i Dortmunđana. Htio je na uobičajeni način doći do ulaznica, ali nije imao sreće.
"Svi navijamo ili za Borussiju ili za Paderborn i želimo ići na utakmicu. Ali svih 15.000 ulaznica je planulo", objasnio je Probst za Bild.
Iskusnom je stočaru tada sinula ideja da bi mogao iskoristiti posao kojim se bavi i ponuditi janjce nekome tko bi se bio voljan odreći ulaznica.
"Želio sam ponuditi nešto posebno. Ali, janjce dajem sam kao par, a provjerit ću i odlaze li u dobre ruke i hoće li imati primjereni smještaj", naglasio je Probst koji se zbog svoga oglasa našao na udaru zaštitnika životinja, pa drugi oglas u istim novinama uopće nije izašao.
"Ne razumijem u čemu je problem. Ionako prodajem janjce za 150 eura po komadu, a sada ih samo mijenjam", u čudu se pita ovaj veliki obožavatelj nogometa.