'Ni za Jugoslaviju nije bilo tako! Ovo je nešto nevjerojatno!'

Dva tjedna prije susreta Hrvatske i Srbije na Maksimiru, praktički je već završena priča o najluđoj prodaji ulaznica otkad je nove Hrvatske.

9.3.2013.
12:33
VOYO logo

Je li ovo zaista bila najluđa navala na ulaznice otkad je Vatrenih? Nikad nije ovako bilo, čak ni za onu Jugoslaviju 1999. godine nije bila ovakva, ni blizu, koliko se ja mogu sjetiti. Dobro, tada je bio drugačiji sistem prodaje, nije bilo interneta, svi su kupovali na jugu na Maksimiru, nije bilo kao sad na dvadesetak mjesta u Hrvatskoj. Ali ni tada se nije osjećao ovakav pritisak, ovo je nešto nevjerojatno. Meni se čini da je sada duplo veći interes. Tada nije bilo upita mailovima iz ne znam kojeg čoška svijeta, a da ne govorim iz Hrvatske... ma priče su za knjigu, jednostavno je interes toliko veći od kapaciteta da dobivamo očajničke mailove...

Koliko su igrači dobili ulaznica? Oni imaju četiri ulaznice po tribini, dakle 16, pa puta koliko su odradili kvalifikacijskih ciklusa. Primjerice, Ademi ili Sammir imaju samo tih 16 ulaznica, drugi igrači koji su odradili i prošli ciklus imaju osam po tribini, dok, recimo, Srna, Plete i Šimunić imaju oko dvadesetak i nešto po tribini, otprilike devedesetak sve skupa. Gledalo se, ipak, da oni koji su malo duže u reprezentaciji dobiju malo više. Na kraju krajeva - i zaslužili su.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko su dobili sponzori? Ma to je uvijek nekakva fama, a nitko od sponzora nije dobio više od dvadeset ulaznica. Niti jedan! I ne dobio! Nego dobio pravo na kupnju! Ta priča o sponzorima je nešto što ne drži vodu, a često se tako paušalno priča da se podijelilo ne znam koliko...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako objašnjavate svu tu euforiju, strasti... to je izgledalo kao da se dijele mirovine... Pa je. Mene recimo isto malo smeta, s obzirom da pratim strukturu ljudi koji su kupili ulaznice, istina je da će na ovoj utakmici biti ljudi koji su zadnji put bili 1999. protiv Jugoslavije. Ali to je tako. Ne možeš ti ljudima ni zabranit' da biraju utakmicu koju će gledat'. To je razumljivo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo