Vodeća momčad engleskog nogometnog prvenstva Manchester City dan nakon 0-3 poraza od Liverpoola u prvoj utakmici četvrtfinala Lige prvaka objavila je kako je sklopila partnerski ugovor s najpopularnijom aplikacijom za traženje parova Tinderom. Kako prenose britanski mediji, ugovor između dvije stranke vrijedan je više milijuna funti.
"Tinder je ogromna globalna platforma koja, kao i nogomet, povezuje milijune ljudi svakodnevno s različitih dijelova svijeta", rekao je Cityjev šef marketinga Tom Glick te dodao kako je ovo odlična ideja koja bi mogla spojiti interese Tindera i nogometnog kluba na nov, zabavan i kreativan način.
"Vjerujemo kako ovom suradnjom možemo puno postići. Nogomet spaja fanove, potiče emociju i strast koju ljudi dijele prema sportu", izjavio je Glick.
Novo i neočekivano
Tinder, aplikacija za spajanje ljudi, u vlasništvu je Match Group Inc. Početak suradnje odlučili su prikazati tako što je Tinder na cepeline stavio bijelo plavu boju (kao što je i na dresovima Cityja) na kojima se ujedno nalaze logotipi obje stranke sporazuma. Isto tako, Tinder je na svojoj društvenoj mreži promijenio ikone kako bi se u potpunosti uklopili u boje kluba i podržali ih u utakmici protiv najvećeg rivala Manchester United, koja je na rasporedu u subotu u 18.30 sati.
"Htjeli smo napraviti nešto novo i neočekivano za naše fanove", kazao je Glick.
Osim što je sklopio partnerstvo s Tinderom, City bi mogao potpisati još jedan sponzorski ugovor i to s novim dobavljačem opreme. Prema pisanjima Daily Maila, Puma je spremna platiti 50 milijuna funti godišnje kako bi zamijenila Nike kojemu postojeći ugovor ističe krajem ove sezone.