U ljeto prošle godine ponajbolji nogometaš svijeta Lionel Messi (35) senzacionalno je potpisao za francuski PSG, nakon što nije produžio ugovor s Barcelonom, čiji je član bio čak 21 godinu, od početka svoje karijere.
Francuzi su ga, dakle, doveli kao slobodnog igrača i trebao je postati glavna zvijezda koji će ih konačno dovesti do osvajanja Lige prvaka. No, nije se sve odvijalo po planu, Leo nije uspio ponoviti igre poput onih iz Barce i PSG je iz LP-a ispao već u osmini finala.
Messi je u svojoj prvoj sezoni u PSG-u nastupio u 34 utakmice, zabio 11 golova i 15 puta asistirao. U PSG-u su se nadali da će Messi biti još puno bolji, no iako nije briljirao na travnjaku, njegov dolazak se Parižanima definitivno isplatio.
Naime, španjolska Marca objavila je u petak 24. lipnja, na Messijev 35. rođendan, objavila je da je Lewo u prvoj godini pariškom klubu donio oko čak 700 milijuna eura.
Za početak, Messi je je privukao čak 10 novih sponzora u PSG.
"Imamo značajan rast. Od dogovora između tri i pet milijuna eura došli smo do nekih pet do osam milijuna. Dakle, utjecaj je velik",rekao je direktor marketinga Marc Armstrong.
Lionel Messi
Također, PSG je zabilježio ogroman rast na tržištu kriptovaluta i dosegli prihod od 300 milijuna eura.
Ikona
Jako je porasla i prodaja dresova. U prva tri sata od kad su pušteni dresovi s Messijevim imenom, PSG je na njima zaradio 933 tisuće eura. Potražnja je jako velika, no postoji problem. Klub ne može pustiti na tržište dovoljan broj dresova.
"Stigli smo do stropa, nitko ovo ne može zadovoljiti. Već prodajemo puno dresova, možda više nego bilo koja druga momčad na svijetu za jednog igrača", izjavio je dužnosnik PSG-a.
Uz sve navedeno, zbog Messija su tribine na svim utakmicama potpuno pune, a drastično je porastao PSG-ov broj pratitelja na društvenim mrežama.