KAKO JE SLOVENSKIM CRNO-BIJELIMA USPIO GOTOVO NEMOGUĆ SCENARIJ? / Prodali 10 000 ulaznica za utakmicu bez navijača

Image
Foto: Instagram

Mura je do sada najveći broj gledatelja imala ove sezone na utakmici protiv Olimpije, kada se na stadionu Fazanerija okupilo 4.400 gledatelja

12.6.2020.
17:59
Instagram
VOYO logo

Slovenski nogometni prvoligaš Mura objavio je na svojim internetskim stranicama kako je prodao najveći broj ulaznica u povijesti kluba za nadolazeću domaću utakmicu protiv Tabora iz Sežane koja će se igrati 13. lipnja i to bez gledatelja.

Mura je do sada najveći broj gledatelja imala ove sezone na utakmici protiv Olimpije, kada se na stadionu Fazanerija okupilo 4.400 gledatelja, no za utakmicu protiv Tabora prodali su skoro 10.000 ulaznica, premda zbog pandemije koronavirusa neće biti gledatelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vodstvo kluba iz Murske Sobote nedavno je pokrenulo kampanju "Mi smo Mura" štampavši 33 različite prigodne ulaznice za utakmicu protiv Tabora. Na ulaznicama su pojedinačne slike nogometaša, trenera, te 12. igrača "Black Gringosa", a služe kao kolekcionarski suvenir.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Stižu nam narudžbe iz cijele Europe'

Svi koji u svojoj kolekciji sakupe 11 ulaznica na poklon će dobiti klupsku polo majicu i posebnu zahvalu. One najvjernije koji sakupe svih 33 različitih ulaznica očekuje originalni dres s potpisima svih igrača i trenera i posebna zahvala.

"Iz dana u dan stižu narudžbe iz cijele Europe za naše kolekcionarske ulaznice za prvu domaću utakmicu bez gledatelja. Hrvatska, Njemačka, Rusija, Ukrajina, Velika Britanija, Austrija, Belgija i mnoge druge zemlje pridružile su se popisu sljedbenika crno-bijelih," poručili su iz kluba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mura u čijim redovima igraju hrvatski nogometaši Dean Šafarić, Luka Bobičanec, Marin Karamarko, Andrija Bubnjar, Matko Obradović i Andrija Filipović, se trenutačno nalazi na petom mjestu slovenskog prvenstva, a 24. lipnja će igrati u finalu Kupa protiv Nafte.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo