Nakon što je 15. veljače u ponoć istekao usuglašeni rok za uplatu prve rate financijskih sredstava za otkup TV prava domaćih nogometnih natjecanja, HNS je raskinuo ugovor sa švedskom tvrtkom Endorphin Magine te od srijede službeno pokreće proces pregovora s drugim ponuđačima.
Unatoč iskazanom interesu od strane HNS-a da se suradnja ugovorena u kolovozu 2020. godine provede te nakon intenzivnih pregovora sa švedskom tvrtkom proteklih mjeseci, s jučerašnjim istekom ugovorenog i prolongiranog roka za uplatom sredstava poduzete su pravne radnje kojima je prethodno potpisani ugovor automatski prestao važiti, navodi se u priopćenju Saveza objavljneom na njegovim službenim stranicama.
U cilju zaštite interesa HNS-a i domaćeg nogometa, ugovaranja značajnih financijskih sredstava za hrvatske nogometne klubove te osiguravanje prijenosa Prve HNL i drugih nogometnih natjecanja u sezoni 2022./2023., HNS pokreće intenzivne pregovore s drugim zainteresiranim subjektima oko otkupa TV prava za sva natjecanja pod okriljem HNS-a.
Pritom, HNL ističe kako značajan rast kvalitete domaćeg klupskog nogometa, na čelu s Prvom HNL, generira sve veći interes tržišta te predstavlja najatraktivniji sportski sadržaj u zemlji. Rukovodstvo HNS-a, stoga, ne dvoji kako postoji veliki interes potencijalnih partnera te će Savez učiniti sve da bi u najkraćem roku pronašao novog medijskog partnera kao kvalitetno i održivo rješenje, osiguravajući pritom značajna financijska sredstva klubovima, a što će rezultirati dodatnim osnaživanjem konkurentnosti i povećanjem kvalitete domaćeg nogometa u predstojećem razdoblju.
Klubovima 'značajno više novca'
HNS u nove pregovore ulazi s puno optimizma jer je natječaj proveden 2020. godine pokazao iznimnu vrijednost hrvatskog nogometa na hrvatskom i inozemnom tržištu, što su potvrdile financijski izdašne ponude više zainteresiranih subjekata. Stoga je HNS uvjeren kako će u skorom roku realizirati suradnju s novim medijskim partnerima koji će dodatno povećati kvalitetu praćenja te dostupnost hrvatskih nogometnih natjecanja, prije svega domaćoj publici i navijačima.
U cilju zaštite klubova i domaćeg nogometa HNS je pokrenuo aktivnosti kojima će u najkraćem mogućem roku doći do novog rješenja koje će biti dugoročno, kvalitetno i financijski iznimno vrijedno. Neupitno je kako će HNS svojim poslovnim aktivnostima te nadolazećim pregovorima s medijskim partnerima i sponzorima natjecanja osigurati značajna sredstva za klubove, koja su značajno veća u odnosu na dosadašnje prihode koje su klubovi ostvarivali iz ovog segmenta.