Modeli Camara za 2014. godinu uključuju dorađeni dizajn karoserije na kojoj prednjače izuzetna aerodinamička rješenja za učinkovitije hlađenje i stabilnost pri visokim brzinama. Novi Camaro Z/28 ističe se i paketom aerodinamičkih osobina koji stvara veći potisak pri velikim brzinama, čime nudi najbolje sportske sposobnosti ponašanja na stazi u povijesti ovog modela.
Ovaj automobil s vrhunskim sposobnostima ponašanja na stazi nastavlja misiju izvornog Camara Z/28. Karakteristike ovog automobila odražavaju popis želja svih vozača utrka: lagani motor LS7 sa suhim koritom i visokim brojem okretaja; keramičke kočnice; integrirano hlađenje za vožnju na stazi; pravi aerodinamični potisak te znatno smanjena ukupna težina.
Usprkos tome što novi Camaro Z/28 nije namijenjen natjecanju ni u jednoj konkretnoj seriji utrka, njegove su performanse isključivo usredotočene na njegove sposobnosti ponašanja na stazi. U početnim testiranjima, Camaro Z/28 bio je tri sekunde brži u svakom krugu od Camara ZL1.
Baš kao i izvorni Camaro, i model Z/28 za 2014. godinu u ponudi je isključivo s ručnim prijenosom. Kao ustupak udobnosti modernog vremena, klima uređaj je dostupan, ali samo kao opcija.
Prvi je Camaro Z/28 predstavljen 1967. godine za potrebe natjecanja Trans-Am 2. klase organizacije Sports Car Club of America. Imao je manji i lakši motor V-8 od 302 kubična inča za povoljniju raspodjelu mase vozila, kao i izravniji upravljač te krući ovjes za vožnju na stazi. U skladu sa svojom trkaćom namjenom, Camaro Z/28 za 1968. godinu nije bio dostupan s automatskim prijenosom niti klimom.
Novi Camaro stiže u autosalone krajem 2013. godine. Očekuje se da će Z/28 sudjelovati na utrkama diljem SAD-a od proljeća 2014. godine.