DO STOTKE ZA 3,9 SEKUNDI / Impresivni Audijev sportaš juri i do 305 km/h!

Image
Foto: audi

Novi Audijev sportaš, RS 7 Sportback, svoju premijeru ima na sjevernoameričkom međunarodnom salonu automobila 2013 u Detroitu i predstavlja dinamiku u najljepšem izdanju

17.1.2013.
15:47
audi
VOYO logo

Ovaj veliki coupe model s pet vrata pokretan je 4.0 TFSI motorom snage 412 kW (560 KS). Ubrzanje od nula do 100 km/h traje samo 3,9 sekundi, a na zahtjev kupca može se deaktivirati limitator brzine kako bi postigao maksimalnu brzinu od 305 km/h. Unatoč ovim superiornim značajkama, Audi RS 7 Sportback u prosjeku troši samo 9,8 litara goriva na 100 km.

Najinovativnija tehnologija za povećanje efikasnosti, koja se ugrađuje u novi Audi RS 7 Sportback je sustav isključivanja cilindara po potrebi (COD – cylinder on demand). Pri niskim i srednjim opterećenjima, ovaj sustav deaktivira cilindre 2, 3, 5 i 8, zatvaranjem njihovih ventila preko elektromehaničkih aktivatora. Tada ovaj 4.0 TFSI radi kao četverocilindrični motor sve dok vozač snažnije ne ubrza. Područje rada u aktivnim cilindrima je pomaknuto prema višim opterećenjima, što povećava efikasnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: audi

Standardni osam-stupanjski tiptronic mjenjač je specijalno podešen prema sportskom karakteru modela Audi RS 7 Sportback. Vozači mogu birati između režima D i S ili sami ručno mijenjati stupnjeve prijenosa koristeći ručice iza upravljača ili ručicu mjenjača.

Dok niži stupnjevi tiptronic mjenjača imaju usko raspoređene omjere u svrhu što manjeg gubitka potiska prilikom ubrzanja, osmi stupanj je dugačak, kako bi se smanjila potrošnja goriva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: audi

Serijski je opremljen s quattro stalnim pogonom na sve kotače koji prema potrebi raspodjeljuje snagu u širokom rasponu između prednje i stražnje osovine. U standardnoj konfiguraciji 60 posto snage se prebacuje na stražnju, a 40 posto na prednju osovinu.

Image
Foto: audi

Inteligentno softversko rješenje, koje se naziva vektorsko upravljanje okretnim momentom, podržava djelovanje diferencijala kod vožnje zavojima na granici prianjanja, s minimalnim kočenjem kotača koji su pod manjim opterećenjem. Za stražnju osovinu, Audi također nudi opcijski sportski diferencijal, koji služi za aktivnu raspodjelu snage između stražnjih kotača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Audi RS 7 Sportback je serijski opremljen s poliranim, 20-inčnim kovanim lakometalnim naplatcima sa sedam dvostrukih krakova. Ovaj sportski coupe s pet vrata se također može opcijski opremiti s 21-inčnim lijevanim naplatcima s tri vrste dizajna.

Image
Foto: audi

Prilagodljivi zračni ovjes spušta karoseriju za 20 milimetara. Prilagodljiva tvrdoća ovjesa, još jedna značajka ovog sustava, namješta odziv ovjesa prema uvjetima na cesti, stilu vožnje vozača i načina rada koji je odabran preko Audi drive select sustava, preko kojega vozač može namjestiti funkcije ključnih komponenata u više stupnjeva. Kao alternativu zračnom ovjesu, Audi nudi precizan sportski ovjes plus s dinamičkom kontrolom vožnje (DRC).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U serijsku se opremu ubrajaju i dekorativni umetci od ugljičnih vlakana, uz mogućnost odabira četiri dodatna materijala. Stropne obloga je serijski od crne tkanine, uz mogućnost izvedbe u lunar srebrnoj ili crnoj Alcantari. Naravno, Audi RS 7 Sportback se također može dodatno prilagoditi željama kupca putem Audi exclusive programa.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo