DO STOTKE ZA 3,9 SEKUNDI /

Impresivni Audijev sportaš juri i do 305 km/h!

Image
Foto: audi

Novi Audijev sportaš, RS 7 Sportback, svoju premijeru ima na sjevernoameričkom međunarodnom salonu automobila 2013 u Detroitu i predstavlja dinamiku u najljepšem izdanju

17.1.2013.
15:47
audi
VOYO logo

Ovaj veliki coupe model s pet vrata pokretan je 4.0 TFSI motorom snage 412 kW (560 KS). Ubrzanje od nula do 100 km/h traje samo 3,9 sekundi, a na zahtjev kupca može se deaktivirati limitator brzine kako bi postigao maksimalnu brzinu od 305 km/h. Unatoč ovim superiornim značajkama, Audi RS 7 Sportback u prosjeku troši samo 9,8 litara goriva na 100 km.

Najinovativnija tehnologija za povećanje efikasnosti, koja se ugrađuje u novi Audi RS 7 Sportback je sustav isključivanja cilindara po potrebi (COD – cylinder on demand). Pri niskim i srednjim opterećenjima, ovaj sustav deaktivira cilindre 2, 3, 5 i 8, zatvaranjem njihovih ventila preko elektromehaničkih aktivatora. Tada ovaj 4.0 TFSI radi kao četverocilindrični motor sve dok vozač snažnije ne ubrza. Područje rada u aktivnim cilindrima je pomaknuto prema višim opterećenjima, što povećava efikasnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: audi

Standardni osam-stupanjski tiptronic mjenjač je specijalno podešen prema sportskom karakteru modela Audi RS 7 Sportback. Vozači mogu birati između režima D i S ili sami ručno mijenjati stupnjeve prijenosa koristeći ručice iza upravljača ili ručicu mjenjača.

Dok niži stupnjevi tiptronic mjenjača imaju usko raspoređene omjere u svrhu što manjeg gubitka potiska prilikom ubrzanja, osmi stupanj je dugačak, kako bi se smanjila potrošnja goriva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: audi

Serijski je opremljen s quattro stalnim pogonom na sve kotače koji prema potrebi raspodjeljuje snagu u širokom rasponu između prednje i stražnje osovine. U standardnoj konfiguraciji 60 posto snage se prebacuje na stražnju, a 40 posto na prednju osovinu.

Image
Foto: audi

Inteligentno softversko rješenje, koje se naziva vektorsko upravljanje okretnim momentom, podržava djelovanje diferencijala kod vožnje zavojima na granici prianjanja, s minimalnim kočenjem kotača koji su pod manjim opterećenjem. Za stražnju osovinu, Audi također nudi opcijski sportski diferencijal, koji služi za aktivnu raspodjelu snage između stražnjih kotača.

Audi RS 7 Sportback je serijski opremljen s poliranim, 20-inčnim kovanim lakometalnim naplatcima sa sedam dvostrukih krakova. Ovaj sportski coupe s pet vrata se također može opcijski opremiti s 21-inčnim lijevanim naplatcima s tri vrste dizajna.

Image
Foto: audi

Prilagodljivi zračni ovjes spušta karoseriju za 20 milimetara. Prilagodljiva tvrdoća ovjesa, još jedna značajka ovog sustava, namješta odziv ovjesa prema uvjetima na cesti, stilu vožnje vozača i načina rada koji je odabran preko Audi drive select sustava, preko kojega vozač može namjestiti funkcije ključnih komponenata u više stupnjeva. Kao alternativu zračnom ovjesu, Audi nudi precizan sportski ovjes plus s dinamičkom kontrolom vožnje (DRC).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U serijsku se opremu ubrajaju i dekorativni umetci od ugljičnih vlakana, uz mogućnost odabira četiri dodatna materijala. Stropne obloga je serijski od crne tkanine, uz mogućnost izvedbe u lunar srebrnoj ili crnoj Alcantari. Naravno, Audi RS 7 Sportback se također može dodatno prilagoditi željama kupca putem Audi exclusive programa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo