Ovogodišnji IAA u Frankfurtu je otvorio svoja vrata novinarima. Za njih su rezervirani 10. i 11. rujan, dok su naredna dva dana posvećena izlagačima i njihovim polsovnim parnterima. Nakon toga, sve do 22. rujna, vrata su otvorena za publiku. Dok se prošli franfurtski sajam čitav vrtio oko ekologije, ovogodišnji sajam je u znaku povezivanja i novih tehnologija.
Pametni telefoni i tableti, bežične mreže i napredna automobilska elektronika otvaraju velike mogućnosti i uopće ne čudi da su se nakon aerodinamike, pa sigurnosti, zatim downsizinga i na kraju ekologije, svi veliki proizvođači automobila okrenuli konekcijama, povezivanju. Conectivity je riječ koja bliješti gotovo sa svakog štanda, gotovo više od riječi Hybrid, koja je također vrlo popularna ove godine u Frankfurtu.
Naravno, i ove godine je solidna ponuda automobila na električnu energiju ili na neki od kombiniranih, hibridnih pogona. Emisija CO2 se na velikom broju automobila spušta ispod granice od 100 grama po kilometru, a nisu rijetkost ni oni što taj parametar drže između 70 i 80 grama. S obzirom da se frankfurtski sajam rasprostire na golemom teritoriju, u petnaestak paviljona, organiziran je i posebni prijevoz kako bi novinari i posjetitelji mogli brže cirkulirati.
Novinarski dan sajma u Frankfurt obilježile su i brojne zvijezde iz filmske, glazbene i automobilske industrije koje su sudjelovale na predstavljanjima automobila. Također, na ovogodišnjem sajmu brojne studije pokazati će kako nas i sljedeće godine čeka pravi vatromet noviteta. Prvo u Ženevi, a onda u rujnu u Parizu.
Ovo je već 65. izdanje IAA Frankfurt. Prvi IAA sajam održan je prije čak 115 godina, 1897. u hotelu Bristol u Berlinu gdje je bilo izloženo osam automobile. Za usporedbu, posjetitelje ove godine očekuje oko sto premijera!
Iz Frankfurta: Mato Pavličević