U samo pet godina, od prve Corse ecoFLEX do danas, u Opelu su uspjeli smanjiti potrošnju i emisiju ugljičnog dioksida za 26% uz istovremeno povećanje performansi za više od 26%.
Tako trovratna Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX sa 70 kW/95 KS i Start/Stop tehnologijom troši samo 3,3 litre dizela na 100 km, što odgovara prosječnoj vrijednosti emisije ugljičnog dioksida od samo 88 g/km (peterovratna verzija: 3,4 l/100 km i 89 g/km CO). Ti rezultati čine Corsu 1.3 CDTI ecoFlex najekonomičnijim i najefikasnijim Opelovim dizelskim modelom u povijesti.
Već je posljednju generaciju Corse 1.3 CDTI ecoFLEX iz 2011. krasila izvanredna štedljivost s potrošnjom od 3,5 litara na 100 km te emisijom od 94 g/km ugljičnog dioksida, pa je ovo zadnje smanjenje od 0,2 litre i šest grama ugljičnog dioksida čini apsolutnom prvakinjom štedljivosti u Opelovu dizelskom portfelju. Učinjen je i cijeli niz poboljšanja koja su smanjila potrošnju goriva i emisiju dodatnih gotovo sedam posto.
Turbodizelska je varijanta opremljena pumpom za ulje promjenjive zapremine koja tako producira samo potreban tlak ulja ovisno o opterećenju motora. Učinkovitoj potrošnji goriva pridonosi i korištenje posebnog ulja niske viskoznosti u mjenjaču. Točka na „i“ svih tih mjera je prilagodba parametara rada motora u nadzornom modulu.
Corsa 1.3 CDTI ecoFlex najekonomičniji i najefikasniji Opelov dizelski model u povijesti.
Od studenog 2012. Corsa će dolaziti i s novom generacijom ručnog prijenosa koji je konstruirao Opel, a osigurava još precizniju i glatkiju promjenu stupnja prijenosa. Inženjeri su postigli smanjenje trenja i sila prijenosa kao i putanje mjenjača. Krajnji je rezultat velika udobnost prilikom promjene brzina i optimizirano funkcioniranje u hladnim i toplim uvjetima. Nove gume 185/65 R15 s niskim otporom kotrljanja također čine Corsu ekološkijom.
No čak i uz ovakvu štedljivost u potrošnji performanse nisu ugrožene. Maksimalni okretni moment od 190 Nm dostupan je između 1750 i 3250 okretaja. Turbodizelska varijanta Corse sa 70 kW/95 KS ubrzava od 0 do 100 km/h za 12,3 sekunde te dostiže najvišu brzinu od 177 km/h.
Opelovi su inženjeri optimizirali i podvozje na svim varijantama Corse (osim OPC Nürburgring Edition). Sustav ovjesa i amortizera sada kompenzira još glatkije i blaže prilikom vožnje na neravnim podlogama, poboljšavajući time udobnost vožnje.