Nakon što je to početkom ove godine napravio japanski Daihatsu, Chevrolet je drugi brand koji se povlači iz Europe. Prema riječima vodećih ljudi GM-a ovo je pokušaj reorganizacije aktivnosti te tvrtke s fokusom na jačanje Opela i Wauxhalla. Najveći dio posla povlačenja brenda obaviti će se do konca ove i u prvoj polovici sljedeće godine.
Chevrolet više neće biti sve prisutan na tržištu sa svojim modelima proizvedenim u Koreji, već će pod tim brandom ostati samo američki modeli Corvette i Camaro. Pored toga, u narednim godinama poraditi će se na jačanju Cadillaca na Starom kontinentu. Prema najavama, neće se povući s ruskog tržišta na kojem su peti najprodavaniji brand.
Chevroletova godišnja prodaja u Europi relativno je niska, s oko 200,000 jedinica godišnje, od čega je većina malih vozila, Spark i Aveo.
GM Daewoo je u prošloj godini u Europu izvezao 186,000 vozila što je oko 20 posto produkcije. U listopadu ove godine prodaja je na tržištima EU i EFTA pala za 17 posto, tj. na skromnih 1.2 posto tržišta, a Opel i sestrinski Vauxhall su druge strane zbilježili porast od tri posto, 718,829 jedinica uz tržišni udio od 6.7 posto.
Gašenjem jednog brenda neće biti oduševljeni trgovci. U Europi je oko 1900 dilera s kojima se pokušava pronaći rješenje na obostrano zadovoljstvo. Polovica od tih dilera ujedno prodaju i Opel.
I povlačenje ima svoju cijenu, očekuje se da će GM to koštati između 700 milijuna i jedne milijarde dolara.
Izravni konkurenti iz Koreje, Hyundai i Daewoo, europska Škoda, pa čak i Dacija presudili su priči o povratku Chevroleta u Europu a u tvrdnje iz GM-a kako s ovim manevrom žele izbjeći koliziju sve boljih Chevroleta s Opelom čisto sumnjamo, jer njihova publika nikad nije bila ista.
Problematični CO2
Nakon uvođenja novih trošarina na našem tržištu Chevroleti su, zbog relativno visoke emisije CO2 u ispuhu postali cijenom nekonkurentni što im se odrazilo i na prodaju jer je izravna konkurencija postala dostupnija. To se Chevroletu ne događa samo u Hrvatskoj, ta situacija je prenesena i s drugih europskih tržišta na kojima se porezi određuju prema ekološkim tablicama. Uzmimo za primjer limuzinu Malibu i referencu klase, Passat. Malibu s turbodizelom od 160 KS ima za trećinu veću emisiju CO2 od Passata TDI sa 170 KS. Tako je VW u studenome u Njemačkoj prodao 6491 Passat dok je kupca našlo samo 16 Malibua.