Uz promociju školskog sporta generalno, Hrvatski školski sportski savez prepoznatljiv je po organizaciji školskih prvenstava u brojnim sportovima. Njihov predani trud i nastojanja ove je godine prepoznao Lidl, koji također već godinama podržava sport i sportski način života, ali i promovira osviještenu prehranu, posebno među djecom. Partnerstvo se nametnulo kao logičan korak, budući da je Lidl godinama partner HRS-a i europskih rukometnih prvenstava, a od prošle godine i partner UEFA EURO 2024. Također, podržava brojne međunarodne i domaće utrke, biciklistička prvenstva i druge sportske događaje, radeći istovremeno na promociji zdravog načina života i među svojim zaposlenicima.
„Savez smo odabrali za partnera upravo zato što godinama radi na promicanju školskog sporta, dakle među našim najmlađima i najvrjednijima. Nije tajna da djeca danas sve manje vremena provode na igralištima i u dvoranama, a nažalost sve više iza mobitela i drugih ekrana. Uslijed promjene načina života, i prehrana je također postala sve brža i nezdravija, a svi znamo da je prehrana ključna u ranoj dobi, posebno za djecu koja se bave sportom. Zajedničkim snagama ćemo dati sve od sebe da podignemo svijest o važnosti zdravog načina života među djecom i njihovim roditeljima“ - izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.
Glavni tajnik HŠSS-a, Ivan Dujić, ovom je prilikom poručio: „Želimo zahvaliti Lidlu što je prepoznao naše aktivnosti i podržao ih. Naš savez u svojoj osnovi organizira natjecanja, međutim, svjesni problema nekretanja i pretilosti kod djece, pokrenuli smo niz drugih aktivnosti kojima je cilj stvaranje zdravih navika, posebno u smislu pravilne prehrane i kretanja. Tako imamo Univerzalnu sportsku školu, Vježbaonicu i Sportske praznike. Lani smo pokrenuli i program Inkluzije u školskom sportu, a na jesen pokrećemo novi program koji će uključivati i roditelje. S Lidlovom podrškom, doprijet ćemo do još većeg broja ljudi, i nadamo se, uključiti još veći broj djece u naše aktivnosti.“
Lidl će, prvenstveno na završnicama rukometnih i nogometnih prvenstava, biti prisutan sa svojim Fresh barom, na kojem će se za male sportaše pripremati smoothiji i prirodni sokovi. Osim toga, Hrvatski školski sportski savezi Lidl će brojnim zajedničkim aktivnostima raditi na aktivaciji što većeg broja djece u sportu, kao i na edukaciji o pravilnoj prehrani.