Lider na tržištu donjeg rublja, austrijski brand Palmers, lansirao je novu kampanju za ljeto 2016. kojom odaje počast ljepoti i raznolikim bojama oceana. Nježan zvuk valova, snovi o slobodi i zaron ispod čarobne morske površine – sve ovo reflektira se u bogatoj Palmers ponudi bikinija i kupaćih kostima za nadolazeće ljeto. Iza objektiva našla se internacionalno poznata umjetnica Susanne Stemmer, koja se izložbama u Parizu, New Yorku i Los Angelesu etablirala kao stručnjakinja za podvodnu fotografiju. Zaranjanje ispod površine, bestežinsko i slobodno plutanje, oslobađanje od svega što nas sputava, uživanje u samopouzdanju i potpunoj svijesti, centralne su teme kampanje koje savršeno dočaravaju filozofiju branda Palmers: biti svoj – biti jedinstven.
Kampanjom naziva “Podvodna ljubav” Palmers nas uvodi u očaravajuću ljepotu nove swimwear kolekcije koja proizlazi iz njezinih odvažnih uzoraka. Pomorska tema inspirirala je bezbroj nijansi plave, svjetlucave ukrase, šljokice i srebrne detalje, dok su paisley, pruge, tropski printevi, cvijeće i animal uzorci predstavljeni u sasvim novom izdanju, uz obilje pomno izrađenih detalja. Uz vječni klasik – trokutasti bikini, bandeau dizajni ostaju favoriti i ove sezone, uz odvojive naramenice koje ih čine doista svestranima. Novost su modeli koji se vežu oko vrata uz atraktivan prošireni gornji dio te extra veličine čak do E košarice, dok je ključan element nove kolekcije tehnološka inovacija Palmers Lotus uz koju kupaći kostimi sporije apsorbiraju vodu i brže se suše, a ove su sezone stiliziraniji nego ikad kroz linije Black Summer, Glam Beach, Gypsy Blue, Blue Safari, Green Ocean i Mellow Sun. Uz potpuno novo, nevjerojatno udobno iskustvo nošenja te sofisticirane efekte koji laskaju ženskim oblinama, Palmers kupaći asortiman za nadolazeće ljeto plijenit će pažnju i na kopnu i na moru.