Pod sloganom „VOLI SEBE!“ predstavljen Ženski rokovnik za 2016. godinu

Image
5.11.2015.
12:32
VOYO logo

Nova godina, novi početak i nove prazne stranice koje treba popuniti. Sadržaj kojim ćemo svoje stranice ispuniti u sljedećoj godini treba pomno planirati kako bi godina bila uspješna, kreativna i puna malih zadovoljstava koja mame osmijeh na kraju dana. Ženski rokovnik je zato i za 2016. godinu damama koje znaju čemu služi planiranje pripremio brojne novitete koji će dnevne obaveze pretvoriti u spomenare.

Novi Ženski rokovnik za 2016. godinu naglašava koliko je za svaku ženu važno VOLJETI SEBE te ponosno predstavlja suradnju s Udrugom za žene oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih prijatelja i obitelji „SVE za NJU“, a posebna linija nastala u suradnji s riječkim studenticama će biti izložena u Muzeju suvremene umjetnosti u Rijeci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica branda Ženski rokovnik na predstavljanju je objasnila kako je nastala ideja za novi rokovnik: „Tempo kojim živimo neminovno nam svakodnevno uzrokuje stres, a mnoštvo obaveza ne ostavlja nam vrijeme za sebe. U nastojanjima da zadovoljimo sve naše uloge: majke, supruge, partnerice, odgovorne radnice, prijateljice, kćeri vrlo često zaboravimo sebe. I iz svih tih razloga ove godine predstavljamo Ženski rokovnik pod nazivom VOLI SEBE kako bi nas, žene, svaki dan podsjetio na same sebe, da svaki dan možemo učiniti nekoliko malih stvari za sebe, podsjetnik da VOLIMO SEBE jer to nije egoizam, to je naša odgovornost prema sebi, i prema svim ljudima koji nas vole.“

Ideji VOLI SEBE ove godine podršku i partnerstvo pružila je i Udruga „SVE za NJU“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

„Žene suočene s teškim životnim situacijama na najteži način spoznaju vrijednost života i malih trenutaka zadovoljstva i sreće koje svi mi često uzimamo zdravo za gotovo. Živjeti punim plućima, suočiti se s izazovima, presložiti prioritete, naučiti reći „ne“, biti ponosna na sebe i druge i, najvažnije, voljeti sebe, upravo to je ono na što će nas podsjećati Ženski rokovnik 2016. i zato smo bez puno razmišljanja prihvatili poziv gđe Tadić o zajedničkoj suradnji.“ – izjavila je gđa Ljiljana Vukota, dopredsjednice Udruge „SVE za NJU!“.

Dizajneri Ženskog rokovnika osmislili su i praktičan etui koji će biti u prodaji od početka studenog u svim dm prodavaonicama i na web-shopu po cijeni od 5,00 HRK, a čiji cjelokupni iznos se donira Udruzi „SVE za NJU“.

Studentice Odsjeka za kulturalne studije Filozofskog fakulteta iz Rijeke dizajnirale su posebnu liniju Ženskog rokovnika pod nazivom „Anojing bič“ namijenjenog studenticama i ženama mlađe dobi. „Anojing bič“ rokovnik bit će izložen u Muzeju suvremene umjetnost u Rijeci što je veliki uspjeh ove suradnje.

Anojing Bič" je zvijezda našeg rokovnika i izuzetno kompleksan lik. Nastala je kao reakcija na ustaljene stereotipe žena u današnjem društvu. Ona je istovremeno njihovo utjelovljenje i karikatura. Svojim stavovima provocira i postavlja pitanja u vezi "ženske problematike" te ukazuje na ideje i moguće odgovore sadržane u samom rokovniku. Na osebujan i neobičan način potiče na promišljanje. Ona je iritantna, bezobrazna, zabavna, jednostavno neodoljiva te će nasmijati do suza svakoga tko se odluči upoznati je." - prilikom predstavljanja izjavila je Tihana Šegota, jedna od trinaest studentica koje su sudjelovale u projektu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebna limitirana serija Ženskog rokovnika „Anojing Bič“ bit će dostupna isključivo putem web-shopa i na Interliberu po popularnoj cijeni od 50,00 HRK prilagođenoj studentskom budgetu.

Uz novi Ženski rokovnik dostupna je i besplatna aplikacija VOLI SEBE za IOS i Android platforme koja će vam pomoći da se opustite i zahvalite sebi što ste upravo takve kakve jeste- snažne, pametne, voljene, hrabre, samouvjerene, lijepe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi put ove godine Ženski rokovnik sadrži stranice s predloškom za bojanje koja smanjuje stres čak i kod prezaposlenih modernih žena.

Ženski rokovnik nastao je 2009. godine kao rezultat bezuspješne potrage za dobro strukturiranim rokovnikom modernog i oku ugodnog dizajna. Već prvi primjerci Ženskog rokovnika bili su rasprodani u gotovo rekordnom roku što je kreatoricu ponukalo da proizvod dodatno usavrši i još bolje prilagodi potrebama korisnica. Danas je Ženski rokovnik prepoznatljiv po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima.

Ženski rokovnik u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brand koji je osim na hrvatskom tržištu dostupan i u Bosni i Hercegovini, a od ove godine putem web shopa i na engleskom jeziku.

Od 01. studenog Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa po cijeni od 80,00 HRK (plus troškovi poštarine) te u svim prodavaonicama dm Hrvatska po cijeni od 89,90 HRK.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Interliberu u Zagrebu u periodu od 10. do 15. studenoga u paviljonu 6 Ženski rokovnik možete također pronaći po cijeni od 80,00 HRK.

Ženski rokovnik nije još samo jedan planer, ovo je rokovnik sa srcem koji će vas osvojiti i koji ćete zavoljeti na prvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija možete pronaći na:

www.zenskirokovnik.com

FB / Ženski rokovnik

Instagram/zenskirokovnik

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo