HURA i IAB organizatori su središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, a ususret ovogodišnjem festivalu pripremili su edukativno predavanje na kojem će prikazati najuspješnije digitalne kampanje iz 2015. godine nagrađene u kategoriji MIXX, pod nazivom "MIXX prije MIXX-a", stoji u njihovom priopćenju za javnost. "MIXX prije MIXX-a" bit će održan u četvrtak, 10. ožujka, od 18.00 do 21.00 sati u coworking prostoru HUB385 na adresi Petračićeva 4 u Zagrebu.
Intimniji uvod u rad agencija
Uz predstavljanje prošlogodišnjih pobjedničkih projekata u kategoriji MIXX, predavanje će biti iskorišteno kako bi se zainteresiranim sudionicima pružio intimniji uvid u to što pokreće agencije da rade ono što vole, otkud crpe inspiraciju za uspješne projekte te koji su im budući planovi. Inicijativa za održavanje ovog predavanja stigla je upravo iz digiHURA-e, digitalne sekcije HURA-e koju čine ključne domaće agencije specijalizirane za digitalni marketing.
Odličan uvod u Dane komunikacija
Organizacijom ovog predavanja digiHURA i IAB nude odličan uvod u Dane komunikacija 2016., koji se ove godine održavaju od 14. do 17. travnja 2016. u rovinjskom hotelu Lone, obzirom da će prošlogodišnji pobjednički projekti biti predstavljeni na nov i opušten način, a publika imati priliku dobiti odgovor na pitanje "Što možemo naučiti od najuspješnijih digitalnih kampanja iz prošle godine?".
S čak devet različitih kategorija, uključujući web, aplikacije, društvene medije i brand awareness, predavanje će pružiti predstavljanje zanimljivih projekata i dati priliku za postavljanje svih pitanja kroz kratki Q&A i druženje uz kavu. Cijena ulaznice je 50 kuna, a može se kupiti OVDJE.