Iz kompanije Mastercard® stiže bot za kupnju preko platformi za razmjenu poruka

Image
28.10.2016.
16:52
VOYO logo

Na konferenciji Money 20/20 u Las Vegasu Mastercard je najavio planove za predstavljanje platforme s elementima umjetne inteligencije – bota koji potrošačima omogućava izvršavanje transakcija, upravljanje financijama i kupnju preko platformi za razmjenu poruka.

Prema istraživanju koje je proveo Gartner[1], do kraja 2016. će preko mobilnih digitalnih asistenata biti provedena online kupnja u vrijednosti gotovo 2 milijarde američkih dolara. Mastercard će razviti botove za svoje partnere – banke i trgovce – koji će koristiti sučelja za chat, razmjenu poruka i prirodan jezik za komunikaciju s potrošačima. Ovo će omogućiti stvaran dijalog, a time i pružanje personaliziranih usluga te bolje korisničko iskustvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„U kompaniji Mastercard vjerujemo da razgovori između tvrtki i njihovih potrošača temeljeni na umjetnoj inteligenciji potiču bolje iskustvo korisnika, i to na platformama koje potrošači već koriste“, rekao je Kiki Del Valle, stariji potpredsjednik, Commerce for Every Device, Mastercard. „Mastercard Labs testira integraciju ključnih Mastercard proizvoda i usluga u različite platforme za razmjenu poruka. Ovaj proces prešao je u novu fazu razvoja chatbotova koji su prirodni dio svakodnevice potrošača što će našim partnerima pomoći u poticanju razgovornih poslovnih interakcija.“

Mastercard bot za banke

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bot za banke će približiti Mastercard usluge potrošačima na platformama za razmjenu poruka i učiniti financijske informacije i odluke dijelom njihove svakodnevice. U pilot-fazi, Mastercard surađuje s kompanijom Kasisto koja upravlja brendiranim virtualnim asistentima i pametnim botovima za financijske usluge, a trenutno sudjeluje u programu Mastercard Start Path.

Mastercard bot pokreće KAI Banking, razgovorna platforma na temelju umjetne inteligencije specijalizirana za financijske usluge. Može ispuniti zahtjeve potrošača i rješavati probleme na platformama za razmjenu poruka kao što su Facebook Messenger i SMS. Ovo omogućava financijskim institucijama stvaranje potpuno novog korisničkog iskustva koje je za potrošače jednostavno poput dopisivanja s prijateljima. Početkom sljedeće godine potrošači u SAD-u moći će botu postaviti pitanja o svojim računima, pregledati dosadašnje kupnje, pratiti potrošnju, naučiti više o prednostima za korisnike Mastercard kartica, primiti kontekstualne ponude kroz integraciju s Mastercard Priceless iskustvima i dobiti pomoć s područja financijske pismenosti.

„Uzbuđeni smo zbog partnerstva s kompanijom Mastercard koje će potaknuti razgovornu trgovinu kroz interakciju s korisnicima na platformama na kojima provode svoj digitalni život“, rekao je Zor Gorelov, predsjednik Uprave i osnivač kompanije Kasisto. „Ovaj bot osigurava potpuno novo iskustvo, pružajući prednosti i ponude putem razgovora koji je osoban i kontekstualan. Omogućavamo razgovornu trgovinu bilo kad i bilo gdje – što potrošači i očekuju.“

Mastercard bot za trgovce

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz Mastercard bot za trgovce potrošači će moći kupovati na platformama za razmjenu poruka i izvršiti checkout preko digitalne usluge Masterpass. Ovaj bot, koji je razvio Mastercard Labs, omogućava korisnicima da započnu jednostavan razgovor s trgovcem i izvrše transakciju bez otvaranja novčanika, posjeta webshopu ili čekanja u redu. Bot funkcionira na različitim područjima – od zračnih luka do maloprodaje – i na različitim platformama za razmjenu poruka.

Kako bi ubrzao razvoj razgovorne trgovine među trgovcima, Mastercard planira pokrenuti eksperimentalni Bot Commerce API na platformi Mastercard Developers tijekom ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Videozapis o Mastercard botu za banke pogledajte na https://goo.gl/FZf9CK

***

O kompaniji Mastercard
Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, tehnološka je kompanija u globalnoj platnoj industriji. Predstavlja najbržu platnu mrežu, povezuje potrošače, financijske institucije, prodavače, javne uprave i poslovne subjekte u više od 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rješenja kompanije Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti – kao što su kupnja, putovanja, poslovanje i upravljanje financijama – jednostavnijima, sigurnijima i učinkovitijima. Pratite Mastercard na Twitteru uz @MastercardNews, pridružite se razgovoru na blogu Beyond the Transaction i prijavite za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo