Istraživanje otkrilo koliko su nam zapravo važni dijamanti

Image
25.1.2016.
8:05
VOYO logo

Istraživanje na preko 6000 ispitanika u našoj zemlji pokazalo je da su hrvatima čak i u kriznim vremenima običaji i tradicionalne vrijednosti itekako važne.

Poklanjanjem dijamanta dragoj osobi pišete zajedničku povijest – reklo je preko 90% ispitanika. Dijamant je najčešći odabir kod zaruka i vjenčanja jer je poznat kao najsnažniji simbol ljubavi.

Istraživanje je proveo Dodić Diamonds, a preko 80% ispitanika koji su dobili nakit s dijamantom na dar izjavilo je da su bili očarani njegovom svjetlucavosti i ispunjeni osjećajem zadovoljstva i sreće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Većina ispitanika kupnju dijamanta doživljava i kao svojevrsnu investiciju jer vremenom ne gubi vrijednost. Tako je za preko tri četvrtine njih od izuzetne važnosti da dijamant bude visoke čistoće i s odgovarajućim certifikatom.

No, kupovina dijamanta znala je prerasti i u prilično nezgodnu situaciju kad je posrijedi informiranje o kamenu i sama usluga u maloprodajnom mjestu. Tako za gotovo četvrtinu ispitanika kupovina dragog kamena nije ostala u lijepom sjećanju jer su naknadnim informiranjem primijetili da nisu dobili certifikat o boji, čistoći, rezu i težini kamena. U Zlatarnama Dodić posebna pažnja pridaje se potpunoj informiranosti kupca o odabranom dragom kamenju i to je bila jedna od osnovnih prednosti u njihovom profiliranju u današnjeg tržišnog lidera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Potpuna posvećenost kupcu i njegovo dobro informiranje o svakom dragom kamenu koji ga zanima od presudne je važnosti za zadovoljstvo kupnjom. U Ilici 46 u Zagrebu kupcima smo osigurali i odvojeni intimni prostor gdje bez stresa ili vremenskog ograničenja mogu sa stručnom osobom odabrati pravi karakter kamena za svog životnog suputnika. Zlatarna Dodić ima i dugogodišnju tradiciju u izradi nakita prema donešenoj skici ili uzorku. To je postalo izuzetno popularno i kod kupovine nakita s dijamantima jer mu daje posebnu intimnu vrijednost. Odabir nakita s dijamantima od velike je emotivne važnosti i zato osjećamo veliku odgovornost prema našim kupcima.“ – kaže Filip Dodić, specijalizirani stručnjak za dijamante.

Zlatarnu Dodić možete posjetiti i na web stranicama http://www.zlatarna-dodic.hr ili facebook stranici.

Image
Image

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
"Osjećaj kao iz sna postao stvarnost…" /

Četvrta dobitnica u nagradnoj igri Uhvati 100.000 eura u Cro Casinu