Uz jaki portfolio restorana na aplikaciji, Wolt se usmjerio na razvoj portfolia trgovina kako bi korisnicima omogućio da na jednoj aplikaciji nađe sve što mu treba, a Wolt mu dostavlja proizvod unutar 30 minuta. Drugim riječima, polaganim i sigurnim koracima, Wolt želi stvoriti najjaču globalnu dostavljačku firmu na svijetu.
Nakon nedavne najave akvizicije Wolta od strane DoorDasha, Wolt se okreće prema razvoju novih kategorija i partnera na Wolt aplikaciji kako bi postao jedinstveni odgovor na sve potrebe korisnika.
“Prisutni smo globalno u 23 zemlje, više od 270 grada te preko 74.000 partnera uključujući restorane, partner trgovine i Wolt Market poslovnice. Wolt koji je u vrijeme pandemije naglo proširio poslovanje i danas ugovara nova partnerstva s ugostiteljskim i trgovačkim objektima, ovisno o preferencijama svojih korisnika, te bilježi rast iz godine u godinu. U Hrvatskoj, prisutni smo u 15 gradova od kojih su najnoviji Šibenik i Karlovac te do kraja godine planiramo širenje u nove gradove.” kaže Marin Šušnjar, general manager Wolta za Hrvatsku.
Trend rasta online kupovine raste i to strelovitom putanjom. U to ukazuju i podaci Statiste gdje u 2021. godini prodaja putem online kupovina je dosegla otprilike 4.9 bilijuna američkih dolara globalno. Do 2025 godine, očekuje se rast od 5o posto, gdje se procjenjuje da će prodaja dosegnuti otprilike 7,4 bilijuna američkih dolara.
Okrećemo se ponudi online trgovina
Kada govorimo o budućim planovima Wolta, upravo u širenju ponude trgovina Wolt vidi velik potencijal za rast. Na Woltu danas možete pronaći od tenisica za trčanje, do parfema i kozmetike te poklona u obliku nakita, cvijeća ili gaming opreme za svoje najdraže. Dolaskom nekih renomiranih brandova, kao i popunjavanjem gotovo svih kategorija u retailu naši korisnici sve više prepoznaju Wolt kao jedno mjesto za sve što ti je potrebno, shopping mall u njihovom džepu. Upravo o razvoju novih kategorija i partnera na Wolt aplikaciji govori Marko Rubelj, retail business manager.
“Zadnje dvije godine dogodilo se mnogo promjena, naručito u segmentu dostave, gdje smo dodali i dostavu iz velikog izbora trgovina gdje korisnici mogu naručiti neophodne namirnice, kozmetičke i drogerijske proizvode, pića po najpovoljnijim cijenama i mnoge druge artikle. To je bio veliki iskorak za nas, kao i benefit za naše korisnike. Drugim riječima, Wolt aplikacija postala je “one-stop shop” gdje korisnik može dobiti što god poželi dostavljeno na željenu lokaciju u roku od pola sata. “ kaže Rubelj.
Ovakve promjene u portfelju partnera zahtijevale su i promjene u samom izgledu Wolt aplikacije - od uvođenja izbornika “Trgovine”, do optimiziranja same aplikacije za prikazivanje većeg broja kategorija i artikala. Na Woltu možete pronaći oko 500 trgovina, u 15 gradova. U svakom trenutku korisnicima je dostupno između 5,000-10,000 popusta. Prosječno dostavljamo proizvode partnera za manje od 30 minuta.
Wolt je svojim odnosom prema poslovanju, konstantnom usmjerenošću na zadovoljstvo korisnika, unaprijeđenjem svoje ponude i kvalitete u tri godine izgradio vrlo jaku bazu izrazito vjernih korisnika. Dolazak na aplikaciju partneru omogućava instantan pristup toj velikoj bazi korisnika. Ono što je najbitnije, izgled Wolt aplikacije kao i prikaz partnera na njoj nimalo ne utječe na vizualni identitet našeg partnera, on nastupa u identičnom obliku kako ga i kupci inače prepoznaju. Dolazak na aplikaciju partneru omogućava svakodnevni kontakt s velikim brojem kupaca i brzu logističku uslugu dostave.
Za visoku razinu partnerske usluge svakodnevno se brine naš retail tim koji je osnovan željom vodstva da omogući ostvarivanje što boljih poslovnih rezultata nama kao i našim partnerima. U Woltu, retail tim se sastoji od voditelja odjela, tri business development managera odgovornih za razvoj poslovanja, dva partnership managera odgovorna za širenje poslovanja, tri retail specialista, te šest retail associatea. Ovom strukturom osiguravamo partnerima:
- monitoring poslovanja i izvještavanje
- implementaciju svih noviteta koje nam tim za razvoj aplikacije omogući na aplikaciji
- marketing i trade marketing aktivnosti na aplikaciji.
“Retail tim je osnovan je u siječnju 2021 godine gdje danas tim broji 15 članova koji se u potpunosti bave razvojem retail segmenta u Woltu. Jako bitan dio retaila odjela je naša podrška kupcima koji su dio našeg tima, a ne vanjski suradnici, i u prosjeku reagiraju za 37 sekundi od kontakta, sa stopom zadovoljstva od 98%. Predivno je vidjeti što entuzijazam i pozitivna energija ljudi timu može stvoriti u svega godinu dana, a tek smo počeli.” kaže Rubelj.
Retail tim: Marko Rubelj, Stjepan Mađarčević, Tena Velašević, Ante Pavic