U riječko kino stiže najkontroverzniji film Canneskog festivala “Antikrist” - najnoviji film Larsa von Triera u kojem pratimo bračni par nakon bizarne smrti djeteta, a za koji je Charlotte Gainsbourg nagrađena kao najbolja glumica.
Odmah nakon slijedi “Bijela vrpca” Michaela Hanekea, dobitnik Zlatne palme na ovogodišnjem Canneskom festivalu, a u centru je zbivanja dječji zbor kojeg vodi strogi pastor u jednom njemačkom selu.
U Kino stiže i pobjednik Berlinskog filmskog festivala- španjolsko-peruanski film “Mlijeko tuge”, u kojem redateljica Claudia Llosa istražuje traumu koju su doživjele žene u Peruu nakon što su ih silovali članovi maoističke skupine Sendero Luminoso, a koja je prešla i na njihovu djecu putem mlijeka kojim su ih dojile, pa tako i na glavnu junakinju Faustu.
U Art-kinu gledat ćemo i neobični švedski film “Neka uđe onaj pravi” redatelja Tomasa Alfredsona. Okrutna ali nadasve romantična priča o dvanestogodišnjem Oskaru koji susreće Eli, koja nije poput drugih ljudi: ne podnosi sunce ni hranu, a da bi ušla u neku prostoriju, mora biti pozvana unutra.
10. veljače predstavit će se i dvije knjige o filmu: "Ogledi o hrvatskom dokumentarcu" Zorana Tadića i "Kao na filmu - ogledi 1965.-2008" Petra Krelje .
U kinu će gostovati sam redatelj Petar Krelja te filmski kritičari Diana Nenadić i Hrvoje Turković, a nakon toga prikazat će se Tadićev kratkometražni dokumentarni film „Pletenice“ iz 1974., nakon čega gledamo „Povratak“ Petra Krelje iz 1975.
Potom stiže Ciklus japanskog filma, u sklopu kojeg možete pogledati suvremena japanska ostvaranja – i to mahom nagrađivane filmove, poput filma Takeshija Kitana koji otvara Ciklus - "Djeca se vraćaju"(“Kizzu Ritan”), zatim “Kamata koshin-kyoku” Kinjija Fukasake, o Ginshiru, izblijedjeloj zvijezdi samurajskih filmova, i "Čovjek bez prošlosti"(“Muno No Hito” Naota Takenake gdje upoznajemo crtača mangi i njegovu trgovini “umjetninama”.
Bit će tu i još jedno izdanje Eksperimentalnog utorka koji će prikazati radove mladih umjetnika srednje Europe.