'Otkad postoji čovjek, postoje i snovi, savršeni trenuci ljudske mašte. I mi sanjamo, ali pritom radimo nešto kako bi oni postali vječnost, a ne samo trenutak. Naše umijeće je hvatanje snova. Pretvoriti trenutak u vječnost, težak je posao. Cijeli studio velika je priča. Otkrijte nas, upoznajte vječne snove i budite dio čovjekovog nastojanja da ih uhvati!', slogan je pod kojim mladi entuzijasti ostvaruju svoje medijske projekte.
Prvi nacionalni nekomercijalni medijski studio, Lumiere media sa sjedištem u Zadru i podružnicom u Karlovcu djeluje od 2010. godine te realizira projekte u širokom spektru medijskih umjetnosti.
Kažu kako im je prva ljubav oduvijek bio film, no postepeno su došli na ideju za pokretanjem festivala kratkog filma i foto dana mladih.
Nakon uspješno odrađenog 1. Lumiere film festivala održanog u Zadru na kojem je prikazano 10 kratkometražnih filmova iz raznih dijelova svijeta, Lumiere se “bacio” na novi projekt organizacijskog karaktera.
Ovaj put riječ je o foto natjecanju mladih fotografa do 18 godina čiji je cilj ne samo kreativna suradnja i izmjenjivanje znanja i iskustva nego i stvaranje kvalitetne turističke fotografije za promociju Hrvatske kao kao turističke destinacije.
Lumiere media tako je nedavno otvorio natječaj za maloljetne fotografe i modele te izabrao njih 16 (osam fotografa, osam modela) koji će sudjelovati na Foto danima.
Prvi Foto dani mladih u trajanju od tri dana održati će se u Kutini od 29.4. do 1.5.2011. Fotografi i modeli će uz pomoć mentora realizirati foto projekte na radionicama kulturne i prirodne baštine.
'Glavni cilj je međusobno zbližavanje mladih kreativaca i upoznavanje turistički manje poznatih dijelova Hrvatske', ističu Lumiereovci.
Najbolje fotografije nastale na Foto danima mladih proglasiti će žiri čiji je član i jedan od najboljih snimatelja u Hrvatskoj, Almmir Fakić. Foto dani mladih održavat će se više puta godišnje, na različitim lokacijama po Hrvatskoj. Sve fotografije nastale na Foto danima mladih daju se na korištenje domaćinu u korist promocije njihove turističke lokacije.
“Nadamo se kako ćemo našim projektom uspjeti zbližiti mlade koje zanima ova suvremena umjetnost. Jednostavno, želimo napraviti nešto gdje ćemo svi zajedno uživati i stvarati!”
Organizator Foto dana mladih je Lumiere media. Glavni partner projekta je UHPA (Udruga Hrvatskih putničkih agencija), dok su ostali partneri Turistička zajednica Grada Kutine, PP Lonjsko polje, Muzej Moslavine, Hoteli DAIM, Lonja tours te Matica Hrvatska – ogranak Kutina.
Glavni sponzor je Grafički studio Grafodrom, Zlatarnica Gerić, Foto studio Anđela i ProFoto.
Zahvaljujući internet studiju Futuro koji je Lumiereu izašao u susret te ih prepoznao kao mlade entuzijaste, poklonio im je izradu web stranice pa od sada njihove projekte možete pratiti i putem interneta na www.lumiere.com.hr.