Oduvijek okrenut prvenstveno inovativnoj populaciji, Vidi.hr omogućuje korisnicima da sami biraju koliko će općenitog, a koliko hi-tech sadržaja vidjeti na naslovnici portala, koji je osim novog i funkcionalnog dizajna uveo i nove sadržaje.
Od novih funkcionalnosti najmoćnija je tzv. Mood, svojevrsni mikser za određivanje količine sadržaja. Posjetitelj prema vlastitim afinitetima može prilagoditi naslovnicu tako da u koracima prikazuje sve vijesti, ili s prevagom na tehnološke vijesti u koracima od 33%, 66% i 100%.
Prateći istraživanja koja proučavaju ponašanje korisnika web stranica, Vidi.hr je uključio mogućnosti koje korisnika pretvaraju u svojevrsnog urednika vijesti koje želi dobivati. Jednostavnim pomjeranjem klizača Mooda, čitatelj određuje uređivačku politiku Vidi.hr-a prema osobnim afinitetima od više vijesti i tema koje se bave tehnologijama, popularnom znanošću i računalima, prema vijestima iz gospodarstva, politike, kulture i show-busenessa.
Još jedna dodatna funkcionalnost je rubrika „Ako ste propustili“ u kojoj je moguće na brzinu proći vijesti koje je čitatelj propustio ukoliko je duže vrijeme bio odsutan, zbog godišnjeg odmora ili službenog putovanja.
Više:www.vidi.hr