Kako piše tjednik Nacional, na čelu tog ambicioznog projekta je australski Hrvat Željko Romić, a zanimljivo je da bi njegova kompanija trebala imati i međukontinentalne letove. Kompanija bi na takvim letovima trebala letjeti po low cost modelu, što je potpuna inovacija u avioprijevozničkom biznisu jer ostale kompanije takvog profila lete samo na kraćim relacijama.
Suprotno uobičajenim pravilima u low cost letovima, Dalmatian.hr bi trebao imati i različite avione u svojoj floti. Za kraće letove Romić planira nabaviti Airbusove 320 i Boeinge 737, a na međukontinentalnim letovima putnike bi prevozili Airbusovi 330 ili 340. Naime, jedno od osnovnih pravila low cost kompanije je da imaju avione istog tipa, što značajno pojeftinjuje održavanje tako da ostaje vidjeti kako će se Dalmatian.hr nositi s troškovima održavanja različitih tipova aviona.
O svojim planovima Romić je još prije nekoliko godina govorio za Nacional i tada je najavio da računa na rute koje inače pokrivaju tek sezonski avioprijevoznici, te na rast transporta turista iz Australije, Japana i Sjeverne Amerike. Budući da je recesija značajno pogodila turizam, razumljivo je i da je početak rada kompanije, planiran za 2008. godinu, odgođen.
Ipak, čini se da se situacija na zrakoplovnom tržištu u međuvremenu donekle popravila, te da je Romić uspio zatvoriti financijsku konstrukciju projekta, za koji je svojedobno tvrdio da košta 20 milijuna eura. Prema neslužbenim najavama, Dalmatian.hr bi na dugim letovima trebao biti jeftiniji i do 40 posto od konkurencije, pa bi tako karta od Zagreba do New Yorka stajala oko 300 eura, a očekuje se da bi kompanija na domaćim letovima mogla postati konkurencija Croatia Airlinesu.