Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
DOSTA MU JE SKANDALA /

Zuckerberg na Facebooku pokrenuo novi projekt: Vaš 'news feed' mogao bi sada izgledati malo drukčije

Smanjili su i dostupnost podataka koji bi korisnicima mogli poslužiti za proučavanje načina rada platforme. Isključili su i mogućnost komentiranja na internom forumu

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Čelnik Facebooka Mark Zuckerberg ugovorio je projekt koji bi popularnu društvenu mrežu trebao distancirati od skandala i popraviti joj ugled. Riječ je o Projektu Amplify čiji je zadatak koristiti Facebookov News Feed kako bi ljudima prikazao pozitivne priče o toj društvenoj mreži, piše New York Times.

"Ljudi zaslužuju znati korake koje poduzimamo za rješavanje različitih problema s kojima se naša tvrtka suočava - i te ćemo korake podijeliti javnosti", rekao je glasnovornik Facebooka Joe Osborne.

Tvrtka se Amplifyem "pere' ponajprije od skandala s kontrolom vanjskog pristupa internim podacima, smanjivanjem dosega negativnih izvješća o Facebook sadržaju i povećanjem vlastitog oglašavanja kako bi nametnula svoj brend.

Skandal s privatnošću

Zuckerberg se našao u centru pozornosti i zbog skandala vezanih uz privatnost korisnika i zbog govora mržnje na društvenoj mreži.

I on kao i njegovi kolege koji upravljali Facebookom primijetili su kako je njihova kompanija sve češće pod povećalom javnosti i kako se često spominje u negativnom kontektsu. Zaključili su kako su razlog tomu učestale isprike te prevelik uvid javnosti u interne podatke. Zbog toga su anvodno odlučili promijeniti taktiku.

Odlučili su se stoga manje ispričavati za pogreške, a na News Feedu promovirati pozitivne vijesti o kompaniji.

Isključili mogućnost komentiranja

Smanjili su i dostupnost podataka koji bi korisnicima mogli poslužiti za proučavanje načina rada platforme. Isključili su i mogućnost komentiranja na internom forumu za zaposlenike kako bi spriječili curenje podataka. 

Najviše novca za "peglanje imidža" otišlo u marketing. Samo u prvoj polovici ove godine Facebook je potrošio rekordnih 6,1 milijardu dolara na marketing i prodaju, što je više od osam posto u odnosu na godinu ranije.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike