DOSTA MU JE SKANDALA /

Zuckerberg na Facebooku pokrenuo novi projekt: Vaš 'news feed' mogao bi sada izgledati malo drukčije

Image
Foto: Profimedia

Smanjili su i dostupnost podataka koji bi korisnicima mogli poslužiti za proučavanje načina rada platforme. Isključili su i mogućnost komentiranja na internom forumu

23.9.2021.
13:05
Profimedia
VOYO logo

Čelnik Facebooka Mark Zuckerberg ugovorio je projekt koji bi popularnu društvenu mrežu trebao distancirati od skandala i popraviti joj ugled. Riječ je o Projektu Amplify čiji je zadatak koristiti Facebookov News Feed kako bi ljudima prikazao pozitivne priče o toj društvenoj mreži, piše New York Times.

"Ljudi zaslužuju znati korake koje poduzimamo za rješavanje različitih problema s kojima se naša tvrtka suočava - i te ćemo korake podijeliti javnosti", rekao je glasnovornik Facebooka Joe Osborne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka se Amplifyem "pere' ponajprije od skandala s kontrolom vanjskog pristupa internim podacima, smanjivanjem dosega negativnih izvješća o Facebook sadržaju i povećanjem vlastitog oglašavanja kako bi nametnula svoj brend.

Image
'UVJETOVANJE' RADNIKA /

Zaposlenici Facebooka i Googlea moraju se cijepiti, a Apple uvodi obvezne maske

Image
'UVJETOVANJE' RADNIKA /

Zaposlenici Facebooka i Googlea moraju se cijepiti, a Apple uvodi obvezne maske

Skandal s privatnošću

Zuckerberg se našao u centru pozornosti i zbog skandala vezanih uz privatnost korisnika i zbog govora mržnje na društvenoj mreži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I on kao i njegovi kolege koji upravljali Facebookom primijetili su kako je njihova kompanija sve češće pod povećalom javnosti i kako se često spominje u negativnom kontektsu. Zaključili su kako su razlog tomu učestale isprike te prevelik uvid javnosti u interne podatke. Zbog toga su anvodno odlučili promijeniti taktiku.

Odlučili su se stoga manje ispričavati za pogreške, a na News Feedu promovirati pozitivne vijesti o kompaniji.

Isključili mogućnost komentiranja

Smanjili su i dostupnost podataka koji bi korisnicima mogli poslužiti za proučavanje načina rada platforme. Isključili su i mogućnost komentiranja na internom forumu za zaposlenike kako bi spriječili curenje podataka. 

Najviše novca za "peglanje imidža" otišlo u marketing. Samo u prvoj polovici ove godine Facebook je potrošio rekordnih 6,1 milijardu dolara na marketing i prodaju, što je više od osam posto u odnosu na godinu ranije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo