JE LI PREKASNO? / Žestok udar na antivaksere: Popularna internetska platforma zabranila objavljivanje tvrdnja o opasnosti cjepiva

Image
Foto: Profimedia
Image
Foto: Profimedia

Nakon što je uklonio sav sadržaj protivnika cijepljenja protiv covida-19, YouTube je blokirao i neprovjerene kritike drugih cjepiva, priopćio je internetski gigant u srijedu

29.9.2021.
17:16
Profimedia
VOYO logo

Ta videoplatforma u vlasništvu Googlea time je zabranila tvrdnje o opasnosti ili neučinkovitosti cjepiva za bolesti poput ospica, odobrenih od regulatornih tijela. 

Osim sadržaja, na toj videoplatformi koja je u vlasništvu Googlea zabranjeni su i kanali istaknutih protivnika cijepljenja, piše Washington Post u srijedu, pozivajući se na potpredsjednika YouTubea za globalno povjerenje i sigurnost Matta Halprina

Tekst se nastavlja ispod oglasa

On je kazao kako tvrtka nije ranije zabranila 'antivakserski' sadržaj jer je bila usredotočena na cjepiva protiv covida-19, prenosi Post. 

Image
JE LI I VAŠ MOBITEL NA POPISU? /

Zabranjen pristup: Gmail, YouTube i Google karte bit će blokirani na milijunima telefona - stupa na snagu za par dana

Youtube će i dalje omogućavati ljudima da govore o svojim iskustvima

Halprin je dodao da će YouTube nakon uvođenja novih pravila i dalje omogućavati ljudima da govore o svojim osobnim iskustvima, poput majki koje govore o nuspojavama koje je njihovo dijete doživjelo nakon primanja cjepiva, kao i znanstvene rasprave o cjepivima i neuspjehe cjepiva u povijesti medicine. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zabranjeni su kanali Roberta F. Kennedyja mlađeg, nećaka slavnog predsjednika i istaknutog protivnika cijepljenja, te Josepa Mercole, također slavnog 'antivaksera'. 

Vlasti diljem svijeta kritizirale su YouTube i društvene mreže poput Facebooka i Twittera što nisu činili dovoljno za sprječavanje širenja lažnih zdravstvenih informacija na svojim stranicama, piše Reuters.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Halprin je u srijedu rekao da je YouTube već obrisao više od 133 tisuće videa o cijepljenju, a za moderiranje sadržaja zaposleno je nekoliko tisuća ljudi, uz algoritme koji prepoznaju tekst i sliku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo