Nova studija, koju su proveli istraživači sa Sveučilišta Wurzburg u Njemačkoj, govori o tome da emocije mogu učiniti da okus hrane bude drugačiji i da tada slabije registriramo koliko kalorija unosimo.
Tako ljudi koji su djelomično sretni ili tužni bolje 'otkrivaju' gorak, sladak ili kiseo okus. Naime, gledajući emotivne snimke ispitanicima je sposobnost detektiranja ovih okusa porasla za 15 posto.
Ispitanici su pogledali tri različite snimke - jednu sa sretnom, jednu s tužnom scenom te jednu dosadnu snimku. Istraživači su im zatim dali da probaju kremasta pića koja su sadržavala različite razine masnoće.
Utvrđeno je da dosadne snimke nisu imale utjecaja na čulo okusa, no emotivne jesu i to tako da ispitanici nisu mogli otkrili imaju li pića visoku ili nisku koncentraciju masnoća.
Istraživači kažu da ovo otkriće može pomoći ljudima koji pate od depresije kao i onima koji žele na dijetu, a imaju emotivnih problema.