Sedam načina da saznate dosađujete li drugima

Samo zato što vas osoba ne prekida, ne mijenja temu ili doslovno ne ode od vas, ne znači da uživa u konverzaciji.

7.10.2011.
17:47
VOYO logo

Ako se brinete jeste li među dosadnjakovićima, Gretchen Rubin, autorica The Happiness Project, bestselera New York Timesa, nudi sedam stvari po kojima to možete shvatiti i izbjeći dosađivanje drugima.

1. Ponavljanje površnih odgovora

Osoba koja govori 'O stvarno', 'Stvarno', 'Zanimljivo', 'Stvarno?', vjerojatno nije zainteresirana za priču. Kao i osoba koja stalno ponavlja 'Baš smiješno'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Jednostavna pitanja

Ljudi kojima je dosadno postavljaju jednostavna pitanja poput 'Kad si se preselila?', 'Gjde si išla?'. Zainteresirani ljudi postavljaju kompliciranija pitanja koja otkrivaju znatiželju, ne puku ljubaznost.

3. Prekidanje

Iako zvuči nepristojno, prekidanje je zapravo dobar znak. To znači da je osoba nestrpljivo želi nešto reći, a to pokazuje interes.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Zahtjevi za pojašnjenjem

Osoba koje je ozbiljno zainteresirana za ono što pričate tražit će dodatna objašnjenja. 'Kako to misliš?', 'Što se točno dogodilo?', to su tipovi pitanja koja pokazuju da netko pozorno prati ono što pričate.

5. Nesrazmjer u pričanju

Većina ljudi pretpostavlja da to što obavljaju 80 posto pričanja u konverzaciji znači da ih ljudi smatraju interesantnima. Ponekad je to i istina, diskusija uključuje veliki protok informacija koje slušatelj želi čuti. Ali općenito, ljudi koji su zainteresirani za temu i sami nešto žele reći, žele dodati svoja iskustva, mišljenja, informacije. Ako to ne rade, vjerojatno žele da razgovor završi što prije.

6. Govor tijela

Dobro povezani ljudi obično su u potpunosti okrenuti jedno prema drugom. Osoba koja je djelomično okrenuta nije potpuno predana razgovoru. Na to trebate paziti i na poslovnim sastancima, kada želite ostaviti dojam - u stolcu sjednite prema naprijed, umjesto da zavalite leđa i svu pažnju usmjerite u onoga tko govori, umjesto da gledate u papire, pogledom kružite po prostoriji ili provjeravate telefon.

Analogno tome, ako ste onaj koji govori, prema tome možete odrediti je li slušatelj zainteresiran za ono što govorite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

7. Stav publike

Ljudi koji su pogrbljeni ili nagnuti i naslonjeni na jednu stranu, dosađuju se dok slušaju predavanje, tako da se stupanj zainteresiranosti može vidjeti prema uspravnom držanju. Također, ljudi koji se manje vrpolje manje se i dosađuju.

Vezani članci:

arti-201108310436006 arti-201107270405006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo