'POPUNITE PRAZNINE – SPASITE ŽIVOT': /

Veliki gradovi i poznate tvrtke iz svojih naziva ispuštaju neka slova

Image
Foto: microsoft uk

Slova A, B, i O (ili nula) mogu značiti razliku između života i smrti, a nova će kampanja to i dokazati, piše Mashable.

17.8.2016.
15:48
microsoft uk
VOYO logo

Britanski zavod za transplantaciju i londonska PR agencija Engine Group pokrenuli su kampanju #MissingType, u okviru koje se tri znaka kojima se označavaju krvne grupe ukljanjaju iz imena poznatih znamenitosti i brandova.

Cilj je potaknuti što više ljudi širom svijeta da doniraju klub.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
DRAKULA BI BIO PONOSAN: /

Jeftinije na glazbeni festival u zamjenu za krv

Image
DRAKULA BI BIO PONOSAN: /

Jeftinije na glazbeni festival u zamjenu za krv

Poznate tvrtke, poput Microsofta, Tesca i Googlea, kao i svjetski poznate znamenitosti, poput nizozemskog 'I amsterdam', ili kanadskog 'Toronto', su sve uklonile slova A, B ili O kako bi se širila svijest o potrebi doniranja krvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja traje od 16. do 21. kolovoza i odvija se u 21 državi, a među njima su sjedinjene Države, Australija, Singapur, Kanada, Južnoafrička Republika i Irska.

"Bez A, O i B bili bi smo nigdje!", piše u reklami. "Pomozite ispuniti mjesta koja nedostaju."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Strašan pad broja donacija

Globalna strana kampanje posebno naglašava zastrašujuću statistiku - doniranja krvi širom svijeta pala su skoro 30 posto tijekom posljednjeg desetjeća.

Podaci Svjetske zdravstvene organizacije pokazuju kako samo 33 ljudi od 1.000 doniraju krv u visokorazvijenim zemljama. U srednjerazvijenim državama taj broj pada na oko 12 na svakih 1.000. A situacija je još gora u nerazijenim državama, gdjke samo oko 5 od svakih 1.000 ljudi donira krv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oko 74 zemlje prikupe više od 90% svojih zaliha krvi od besplatnih donora.

Poziv za povećanim brojem donacija stiže u vrijeme sve većih ograničavanja doniranja i osoba koje mogu biti donori. Neki su čak za nedostatak donacija okrivili porast popularnosti tetoviranja i međunarodna putovanja, zbog kojih npr. u Sjedinjenim Državama osoba godinu dana ne može donirati krv.

I sve više homoseksualaca protestira jer im zbog istospolnih odnosa zabranjeno donirati krv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo