može se pomoći /

Nakon tatine smrti 11-godišnji dječak razvio igricu kako bi učio druge o mentalnim bolestima

Image
Foto: www.profimedia.hr

Luke Taledo razvio je igricu kako bi pomogao svojim vršnjacima i naučio ih na koji način se mogu brinuti o svom mentalnom zdravlju

10.6.2019.
13:25
www.profimedia.hr
VOYO logo

Luke Toledo, 11-godišnji dječak iz Montreala, razvio je video igricu ​​s ciljem da smanji predrasude i educira svoje vršnjake o mentalnom zdravlju. To mu je pomoglo da se bolje nosi s gubitkom oca. Njegova igrica je dio popularne platforme Roblox, a igrači mogu saznati puno toga o depresiji. Preskačući sive blokove koji predstavljaju depresiju, korisnici saznaju različite činjenice i brojke o mentalnom zdravlju, uključujući i poruke poput "depresija je bolest, nije kriva osoba".

Razgovor o depresiji i mentalnom zdravlju bio je važan dio Lukeovog djetinjstva. Kad je imao samo dvije godine, njegov otac je počinio samoubojstvo nakon što se borio s mentalnom bolešću. Iako nije bio dovoljno star da razumije okolnosti očeve smrti, njegova mama, Paula Toledo, nije željela svojoj djeci lagati o tome što se dogodilo. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Znala sam da im moram pomoći, ali nisam znala kako to učiniti. Osjećala sam da ih u tako mladoj dobi ne želim odvesti terapeutu i ostaviti ih u sobi", rekla je Toledoa za CTVNews.ca.

Nakon razgovora sa stručnjakom za terapiju igrom, Toledo je počela koristiti igru ​​kao način da vodi svoju djecu kroz gubitak, pomažući im da razumiju i prenesu svoje osjećaje kroz aktivnosti. "Uvijek bih na njihova pitanja odgovarala na odgovarajući način. Nisam željela da moja djeca osjećaju da ne mogu govoriti o svom mentalnom zdravlju", dodala je. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Toledo je izašla u javnost sa svojom pričom o gubitku supruga i počela je javno pričati o mentalnim bolestima kako bi pomogla ljudima. 

Igrica će još napredovati

Luke već ima planove za poboljšanje svoje igre, uključujući i dodatne informacije o mentalnom zdravlju i stvaranju online prostora za meditaciju u nastojanju da nauči djecu o načinu na koji se mogu brinuti za svoje mentalno zdravlje u stvarnom životu.

Prema Lauri Higgins, direktorici digitalnih mreža za Roblox, Lukeova igra je odličan primjer kako se može pomoći. "Bila sam toliko dirnuta kada sam prvi put čula za to. To je ono na čemu bi se trebalo temeljiti online povezivanje, empatija i željeti nabolje za druge ljude", objasnila je. 

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo