Rezultat je to QUDAL istraživanja za godinu 2011/2012 koje je proveo renomirani međunarodni Centar za istraživanje tržišta GfK.
Hrvatske građane, u QUDAL istraživanju vrhunske kvalitete istraživanju pitalo se: "...Zamislite da ste bogati. Zamislite da imate neograničenu sumu novaca i da vas prilikom kupnje zanima samo i jedino vrhunska kvaliteta... Koje biste žitarice, pahuljice odnosno müsle za doručak tada najradije kupovali?... Odgovorite samo ukoliko vi osobno ili vama bliske osobe posjeduju iskustvo ovih proizvoda. Nemojte navoditi ono što vam prvo padne na pamet, niti proizvode koje vi najčešće koristite, već isključivo žitarice, pahuljice odnosno müsle za doručak za koje vi iz vašeg iskustva ili iskustva vama bliskih osoba možete potvrditi da nude najveću razinu kvalitete na hrvatskom tržištu..."
Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni nikakvi mogući odgovori te su oni slobodno mogli navoditi što sami podrazumijevaju najkvalitetnijim žitaricama/pahuljicama/ müslima za doručak.
Prema navedenom anketnom upitniku, na reprezentativnom uzorku za opću populaciju u Republici Hrvatskoj, Nestlé je osvojio uvjerljivo prvo mjesto sa 19,4% glasova. Na drugom mjestu su proizvodi Podravke s osvojenih 4,7% glasova potrošača; na trećem ponovno Nestlé sa svojim proizvodom Nesquik (3,7%), te na četvrtom mjestu Vitalis s 2,5% glasova.