Društveni mediji infiltrirali su se u sve aspekte naših života. Facebook, Instagram pogotovo, ali i ostale platforme svakodnevno nas bombardiraju fotkama i videima savršenih tijela, putovanja, hrane, lica, kose...
Istraživanje koje je proveo proizvođač dodataka za rast kose Viviscal tvrdi da je utjecaj društvenih medija totalno promijenio percpeciju o našoj kosi i kako se za nju brinemo. "Kultura ljepote je postala transparentnija pa se žene više ne ustručavaju s drugima dijeliti iskustvo o gubitku kose ili poticati rasprave o tim temama na društvenim mrežama", prenosi Her.
S druge strane, možemo reći da je društvo stvorilo takozvani 'Instagram standard savršenosti' što na prvu zvuči jako loše i nerealno. Jest da se toj društvenoj platformi pojavljuju nerealni standardi ljepote, ali što se tiče kose, mnogi su zbog toga odlučili poduzeti sve kako bi poboljšali zdravlje svoje kose.
Osim toga, navodi Her, potrošači se stvarno zanimaju za sastojke u prozivodima za njegu kose jer žele znati što bi im najviše odgovaralo. Eto, to uopće nije tako loše, zar ne? Društvene mreže imaju i pozitivne strane, samo se toga rijetko sjetimo ;)