Sian Robson, voditeljica sveučilišta iz Ashforda u Kentu, primijetila je naljepnicu u vunenoj kapi, zahvaljujući svojoj 13-godišnjoj kćeri Caitlin.
Kapa, koja je kupljena od maloprodajne tvrtke Missguided, imala je malu napomenu na dnu uputa za pranje koja glasi: '... ili daj to svojoj mami ona će je oprati'
Ono što je očito šala, sad je ispalo kratkovidno i uvredljivo za robnu marku koja tvrdi da osnažuje žene.
"U početku nisam vjerovala da ženska modna marka može staviti nešto slično na
proizvod. Moja kći mi je rekla da pogledam upute za pranje jer su strašne. To nije nešto što biste očekivali. Znam da pokušavaju biti duhoviti, ali je malo blesavo... Jednostavno mi nije dobro sjelo. Pogledala sam na njihovu web stranicu i primijetila sam promiču snagu djevojčica. Izgledaju kao marka koja želi potaknuti mlade žene na razbijanje stereotipa pa nisam sigurana zašto bi imali nešto ovakvo na svojoj odjeći", rekla je Sian u razgovoru za The Sun.
Dodala je da tvrtka treba istaknuti da nema razloga zašto bi muškarcima trebalo biti neugodno, ako peru odjeću i da bi htjela da se oznaka ukloni iz produkcije. Tvrtka zasad nema komentara.
Prije par dana se i modni div H&M našao na udaru kupaca zbog rasističke fotografije na kojoj crnac nosi hoodicu s natpisom 'najcool majmun u džungli'. Švedski brend ispričao se zbog propusta koji su mnogi nazvali neosjetljive povezanosti između mladog modela i rasizma. Možda bi ipak trebali malo više razmisliti prije nego puštaju takve artikle u prodaju...
Pročitajte još:
- H&M na udaru bijesnih kupaca zbog rasističke fotke: 'Kako možete misliti da je ovo u redu?'
- Bez obzira gdje živjele, djevojčice se uči istoj lekciji: Slabe ste, a dječaci su jaki
- Nije okolina kriva: djeca pokazuju rasnu pristranost od rođenja
- Djeca školske dobi već imaju nesvjesne predrasude: nisu urođene, nego naučene
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!