KONTROVERZNA REKLAMA OTIŠLA PREDALEKO? / Gadilo se to vama ili ne, ovaj trend polako ulazi na velika vrata

Image
Foto: Instagram

Video slavi dlake na ženskom licu, koje žene u njemu stiliziraju, češljaju i ističu svijetlim ruževima

5.11.2019.
16:18
Instagram
VOYO logo

Američki proizvođač ženskih brijača nastavlja mijenjati višegodišnju tradiciju i percepciju o dlačicama na ženskom tijelu. Prošle godine u njihovoj reklami prvi put su prikazane žene s dlakavim pazusima, nogama i drugim dijelovima tijela, a sada su otišli korak dalje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Važnija im je poruka koju šalju

U njihovoj novoj kampanji naziva "Movember“ prvi put su prikazane žene s brkovima, s ciljem rušenja tabua o dlačicama na ženskom licu, ali i prikupljanja sredstava za liječenje raka prostate i testisa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
RODITELJE RAZBJESNILA OVA ILUSTRACIJA U KNJIZI IZ BIOLOGIJE: /

'Kao da je izašla iz pornića!'; oglasio se i izdavač

Image
RODITELJE RAZBJESNILA OVA ILUSTRACIJA U KNJIZI IZ BIOLOGIJE: /

'Kao da je izašla iz pornića!'; oglasio se i izdavač

U razigranom stilu, snimljen kao i njihova prethodna kampanja, video slavi dlake na ženskom licu, koje žene u njemu stiliziraju, češljaju i ističu svijetlim ruževima za usne. Iako je neobično da brend koji proizvodi brijače potiče žene da ih ne koriste, kako sami ističu, važnija im je poruka koju šalju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo