STRUČNJACI SAVJETUJU / Kako izbjeći mamurluk nakon ludog noćnog provoda? Ovo je najbolje rješenje

Image
Foto: Shutterstock

Stručnjaci su otkrili da postoje načini kako izbjeći mamurluk, a ipak se odlično zabaviti, evo koji su to

27.6.2024.
6:25
Shutterstock
VOYO logo

Počela je sezona godišnjih odmora i partyja kada se većina ljudi opusti i uživa u kojoj kapljici više. No, nakon razuzdane zabave i pretjerivanja s alkoholom mamurluk je neizbježan.

Logično rješenje bi bilo da pijete umjereno ili da uopće ne konzumirate alkohol, ali za neke ljude to nikako nije opcija. Stručnjaci su otkrili da postoje načini kako izbjeći mamurluk, a ipak se odlično zabaviti, piše Stars Insider.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako spriječiti mamurluk?

Postoji mnogo načina da se pripremite za mamurluk, a to možete učiniti i prije nego što počnete piti. Priprema kreveta i životnog prostora odličan je način da osigurate dobar odmor nakon pića.

Image
OBRATITE POZORNOST /

Mislite da ste mamurni? Ovi simptomi nakon pijenja alkohola su znak nečeg goreg

Image
OBRATITE POZORNOST /

Mislite da ste mamurni? Ovi simptomi nakon pijenja alkohola su znak nečeg goreg

Sobna temperatura od 15°C do 20°C može vam pomoći da izbjegnete da vam bude vlažno i sparno dok spavate. Navučene zavjese ili maska ​​za spavanje mogu spriječiti da vas svjetlost ometa dok spavate. Dobar obrazac spavanja također je vrlo važan za san nakon pijenja alkohola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jesti uravnotežen obrok vrlo je važno, posebno prije nekoliko pića. Obrok koji sporo sagorijeva s puno proteina i ugljikohidrata može usporiti apsorpciju alkohola u vaše tijelo. To znači da vaše tijelo može preraditi alkohol bez previše truda. Neki medicinski stručnjaci preporučuju crveno meso.

Konzumiranje alkohola dehidrira tijelo i na kraju vam zadaje bolnu glavobolju. Najbolje rješenje za hidrataciju je pijenje vode. Preporučuje se da nakon svakog alkoholnog pića popijete čašu vode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Shutterstock

Izbjegavajte votku i jedite prije spavanja

Kako biste izbjegli mamurluk, najbolje je izbjegavati dehidrirajuća pića poput votke, energetskih pića i kave te da ranije odete s partyja. Stručnjaci preporučuju da popijete više na početku noći te da pri kraju zabave izbjegavate alkohol.

Pokušajte prestati piti četiri sata prije odlaska u krevet. Također, uzimanje lijekova može pomoći u borbi protiv mamurluka. Neki stručnjaci preporučuju malu dozu ibuprofena kada dođete kući. Međutim, trebali biste izbjegavati paracetamol, jer može oštetiti jetru, osobito kada se pomiješa s alkoholom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već znate da treba pojesti uravnotežen obrok prije izlaska, ali također je važno jesti prije spavanja. Cilj je izbjeći probavne smetnje i dobiti vitamine i hranjive tvari koje su vam potrebne da bez problema preradite alkohol.

Najbolje je početi s hranom bogatom vlaknima, poput voća i povrća. Iako vlakna mogu usporiti preradu alkohola, trebala bi vam smiriti probavu. Med se, također, toplo preporučuje. Čak vam i jedna žlica može pomoći da vratite šećer u krvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vaše tijelo gubi B vitamine kada pijete alkohol. Dodaci za prehranu s tim vitaminom mogu vam pomoći. Također biste mogli imati koristi od uzimanja tiamina, folne kiseline i magnezijevog sulfata te otopine elektrolita koja može pomoći u borbi protiv dehidracije.

POGLEDAJTE VIDEO: Nema više prvog reda do mora! Našu klimu zamijenile oluje i paklene vrućine! Trebamo li se zabrinuti?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 18
Gledaj uživo 13.srpnja
VOYO logo