1. Voda Voda je jednostavan i pristupačan način brzog osvježavanja daha. Ispiranje usne šupljine vodom, kao i pijenje vode, jednostavan je način kako potaknuti stvaranje sline, a time i uništavanje bakterija koji su glavni krivac za neugodan dah. Tijelo kojem nedostaje vode smanjit će proizvodnju sline, što može uzrokovati vrlo neugodan zadah.

2. Naranče, limuni, kiviji i drugo voće bogato vitaminom C Vitamin C je odličan u borbi protiv bakterija i smanjuje razinu toksina u tijelu, što uključuje i one koje proizvode bakterije u ustima. Djelotvorno je i pijenje sokova od iscijeđenog voća kao i jedenje.

3. Bilje i začini Nevjerojatno učinkoviti u održavanju svježeg daha su korijander, menta, peršin, ružmarin, eukaliptus, cimet...

4. Probiotici Probiotici kao što su jogurt pomažu u zacjeljivanju ranica u usnoj šupljini. Rane na desnima i ostatku usne šupljine pogodno su tlo za razvoj bakterija pa probiotici mogu pomoći onima koji se bore s lošim zadahom zbog takvih problema.

5. Povrće Brokula, mrkva i krastavci odlični su za ispiranje bakterija iz usta između ostalog i zato što će žvakanje takvog povrća potaknuti lavinu sline koja će pomesti bakterije.

6. Jabuke Samo jedan griz jabuke može preplaviti usta slinom i isprati sve one zločeste bakterije zadužene za stvaranje neugodnosti baš onda kada nam to najmanje treba.

7. Žvakaća guma Žvakaće gume bez šećera još su jedna metoda poticanja izlučivanja sline i ispiranja bakterija, a uspješne su i u odstranjivanju čestica hrane koje doprinose stvaranju bakterija.

8.Zeleni čaj Zeleni čaj bogat je flavonoidima koji smanjuju i sprečavaju stvaranje bakterija koje izazivaju loš zadah. Posebno je dobar čaj od cimeta.

9. Vlakna Vlakna čiste cijeli probavni sustav, a jedan od glavnih uzročnika lošeg zadaha su i nečista crijeva. Vlakna pročišćavaju probavni trakt i sprečavaju neugodan zadah. Preporučuje se konzumiranje oko 25-38 grama vlakana dnevno.