šire nedostižne ideale / Društvene mreže veoma utječu na samopredodžbu tijela kod mladih

Image
Foto: Thinkstock

Društvene mreže nose sa sobom brojne negativne pojave, a jedna od njih je utjecaj na mlade u njihovim najosjetljivijim godinama

10.8.2018.
14:30
Thinkstock
VOYO logo

Dobrotvorna udruga za mlade YMCA optužila je zvijezde društvenih mreža za stvaranje pritiska djeci koja preko njihovih slika upijaju nedostižne ideale ljepote. 

Čak se 62 posto petnaestogodišnjaka i šesnaestogodišnjaka osjetilo manje vrijedno smatrajući kako su društvene mreže podigle ljestvicu u ljepoti koju bi oni trebali pratiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Thinkstock

(FOTO: Thinkstock)

Kažu kako su fotošopirane fotografije i objavljivanje samo "zavodničkih" fotografija iskrivili predodžbu mladih o tome kako bi normalno tijelo zapravo trebalo izgledati.
Udruga je, također, okrivila "celebrity" kulturu za širenje idealnog fizičkog izgleda koji je nedostižan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Između jedanaestogodišnjaka i dvanestogodišnjaka, njih 43 posto tvrdi da su na neki način pod utjecajem zvijezda društvenih mreža, tzv. influencera, pogotovo s Instagrama i Facebooka. 

Udruga se pridružila kompaniji Dove kao podrška u kampanji "Be Real" koja potiče ljudi na reduciranje pretjeranog uređivanja slika kako bi se što više širio prirodan i normalan izgled tijela.

"Iako nema ništa loše u tome da pokažemo sebe iz najboljeg kuta, važno je i da se volimo i kada ne izgledamo najbolje", rekli su predstavnici udruge za Daily Mail

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pročitajte još: 

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo